Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Hol égtek a féklámpák, hol pedig nem, teljesen kiszámíthatatlan volt.
Kis utánajárás után kiderült mi a bibi: féklámpa kapcsoló gomba
Ebben is kiégett, igaz csak 2 évet bírt....
Otthon alapos fürdetés, valamint kátrány-bogároldás után megkapta a tél előtti waxolást.
Tegnap átálltunk a téli üzzemmódra:-(
Téligumi lemezfelnin kicentírozva, és gumiszőnyeg:-(((
A közeljövőben remélem összejön egy waxolás is....
Napokban ő is megkapta a tavalyi téligumikat, kicentírozva.
A csipegetés miatt vettem 1 liter Valvoline 10 W40 Max Life-ot!
Égett a visszajelző lámpa már bő 1 éve (:-S) a multikormány csere után gyulladt ki, ma törölni szerettük volna a hibaüzit, de a 2 hibaüzenetből, csak 1 volt törölhető....
Így a probléma továbbra is adott, de kaptam egy elérhetőséget aki a közelben rendelkezik a megfelelő gyári programmal, ő nagy valószinűséggel ki tudja majd olvasni a hibát, és sikerül majd törölni is:-)
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Az 1. henger nagyobbik gyertyája lényegében vízben állt, ezért cserélni kellett azt, és a gumi pipáját.
Tünet: menet közben a kocsi rángatni kezdett, kigyulladt a kis sárga lámpa a műszerfalon, és 1 henger így nem ment.
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Fél éve lejárt, de még így is én vettem hamarabb észre, így csak 7200 ft-volt...:-))
Allianz Hungáriánál van a kötelező, amely 6800/negyedév, szerintem tűrhető, igaz a muter nevén van a gép.