Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
2000km volt benne, mikor a parkolóban valaki meghúzta a bal hátsó ajtót a a hátsó sárvédőívet.
Úgy gondolták az ősök, hogy 110.000 km megtétele után megjavítjuk:-)
Ma végre teljesen elhalkult a futómű, már csak a beállítás szükséges a gondtalan suhanáshoz.
Juhéééééééééé:-)
Birth stabilizátor szilentek 4000ft/2 db
Munkadíj: 6000 ft
Lökhárítóhegesztés, műanyag csík eltüntetése, annak fényezése, komplett alváz és üregvédelem, kipufogódob cseréje sav és rozsdaálló acélból, ajtón lévő rányitások, küszöbön lévő kő felverődések eltüntetése, gumibakok cseréje.
köszi a munkáért Vittorionak
Cserés lett a két első felső lengőkar és a bal alsó (TRW), valamint a stabilizátor szilentek, a fékpofák és a kézifék kötelek is be voltak rohadva.
Ha már lúd, legyen kövér, kapott új olajat természetesen a vele járó szűrőkkel együtt.
Anyag: 120.000
Munkadíj: 10.000 (az olajcserét én csináltam meg.
Jövő héten vár rá egy futómű beállítás Farkas Zsoltinál és egy vizsgáztatás is...
Anyagbeszerzés: T-Spark Miskolc
Szerviz: Czap Péter Miskolc-Szirma
Olajcsere: 4,4 l Castrol 10 W 40, olaj, levegő, pollenszűrő csere.
Nagytakarítás, gumicserével egybekötve, lemosva a tél mocskát az autó összes szegletéből:-)
A gyári Dunlopok 105.000 km-et bírtak felváltva a téli gumikkal, így érdemes volt újat nézni.
A Pirelli P7 Cinturatokra esett a választás 205/55 R16 méretben.
Akciósan 19.000ft volt darabja, a szerelés és centírozás pedig ajándék volt:-)
1 db gyertyát cserétlek :4400 ft anyag,- és 4000 ft munkadíjba került.
101000 km-nél elérkezett a termosztát csere.
Tünet: 60-70 foknál nem ment fentebb a hűtővíz hőmérséklete, így szinte biztosak voltunk a problémába.
Anyag: 23000
Munkadíj: 5000