Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:1996
- SzĂne:KĂ©k
Ăjra kĂ©kes fĂŒstöt nyom szegĂ©ny alfi.
UtolsĂł prĂłbĂĄlkozĂĄs a turbĂł csere. Ha Ăgy sem lesz jĂł akkor sajnos hengerfej gond lesz. A turbĂł ami felkerĂŒl az nagyobb mint volt, elmĂ©letileg 164es alfĂĄrĂłl valĂł, de utĂłlag egy 46oson volt.
A turbo utĂĄn a leömlĆben Ă©s az elsĆ dobban olaj talĂĄlhatĂł, remĂ©lem hogy nem a turbĂł elĆtt dolgozza bele a kipufogĂłba.
A mĂĄsik jel ami utalhatna hengerfej problĂ©mĂĄra a habzĂł fagyĂĄllĂł, csak vĂĄljon mentsĂ©gĂ©re hogy a pĂĄr napja leszedett fagyĂĄllĂł ami flakonban van megrĂĄzva is habzik, Ășgy hogy lehet a fagyĂĄllĂł ideje jĂĄrt le. Kap egy ĂĄtmosĂĄst aztĂĄn Ășj fagyĂĄllĂłt.
A szervĂł olajam szĂŒrke szĂnƱ, ami rĂ©gi problĂ©ma. MĂ©g megvĂ©telkor is olyan volt, kapott egy ĂĄtmosĂĄst, aztĂĄn Ășj szervĂł olajat mĂ©g 5 Ă©ve, de az is egybĆl szĂŒrke lett. Most van tiszta levett bordĂł szervĂł olajam, amivel szintĂșgy ĂĄt lesz tisztĂtva. Majd kap Ășjat Ă©s ha az is szĂŒrke lesz akkor Ășgy marad 5 Ă©vig :)
KikerĂŒlt a generĂĄtor, de mĂĄr mĂĄsik kerĂŒl vissza mert hidegen nyikorog vagy csĂșszik a szĂj, kB 2 percig. A szĂj nem olyan rĂ©gi Ă©s meg van feszĂtve mĂ©g is van ilyen problĂ©ma. CserĂ©s darab majd kiderĂŒl mit produkĂĄl.
A mĂșltkori balos fĂ©ltengely csere utĂĄn most Ă©szre vettem egy csepp vĂĄltĂł olajat a fĂ©ltengely Ă©s a vĂĄltĂł csatlakozĂĄsĂĄnĂĄl. Lehet hogy csak meg ĂĄllt ott a vĂĄltĂł olaj szerelĂ©s közben, vagy szivĂĄrog :/ mindenesetre vĂĄltĂł olaj szint ellenĆrzĂ©s lesz
HĂ©tfĆn folyt... JĂł kis nap lesz :) + Ășj tömĂtĂ©s a turbĂł Ă©s a kipufogĂł csatlakozĂĄsnĂĄl, Ă©s a rezor - elsĆ dob között is.
Ha majd belefĂ©r az idĆbe akkor az elsĆ dob utĂĄn a kipufogĂł csatlakozĂĄsĂĄnĂĄl össze lesz hegesztve a kipufogĂł, mivel kicsit kifĂșj ez az egyik a mĂĄsikba csĂșsztatott csatlakozĂł







