Mutasd

>> Tuning és extra2016-04-03

Helló mindenki.

Ott hagytuk abba hogy 205ló megvan, futóművel foglalkozni kéne. Kimentem meghajtani a kicsikét, 2 éjszaka a 2. éjszaka lehullott a váltó. Innen is köszönet Adriánnak aki küldött nekem egy váltót jó áron. Szóval pacsi. Váltó bekerült Cz Gabi műhelyébe. Addig rágtam a fülét míg levették a váltót Szilveszterrel.

Váltó lent, akkor kuplunggal is kéne kezdeni. Elvittem a Stefan Z. Racingbe Szabik mesterhez, aki gyártott egy 6 ágú szintercsillagot, illetve húzott a szerkezeten.

Ja igen. Miközben levettük a futóművet kiderült hogy az alsó lengőkarok olyan gatya állapotban vannak hogy levétel közben kiszakadt a szillent. Na mindegy akkor teljes futómű renoválás, de akkor már csak kéne gátló meg rugó. Kiautóztam szlovákiába Csáky Jan-hoz, aki megdobott egy alig használt allítható magasságú TA futóművel. Köszi Neked is ;)
Ezen kívül, Alsó-felső lengőkarok csere TRW, stabpálcák csere trw, axiálok csere TRW. Jah igen stabrúd szilent is cs.

Közben kiderült hogy kéne egy nagyobb rail szenzor, mert a nagynyomású tudna többet, a szenzor a kicsi. Itt köszi a Sófalvi Gergőnek hogy autocadbe megrajzolta a skiccemet, és le tudtuk gyártatni CNC-ssel az adaptert, amivel a 8V rail csövébe be lehet csavarni a 16v railszenzorát (8v 1500bar, 16v 1800bar)

Eladtam a 18"-os felniket, és elkezdtem keresgélni hogy mégis mit kéne rátenni az autóra. Mankynak köszönhetően lett 4db 16"-os gyári guriga, ezeket majd matt feketére fényeztetem hogy annyira ne tűnjön fel hogy kicsi. Ezek Westlake Sport RS semi-slick gumikat kapnak hogy a tapadás is meglegyen ;)

Egyelőre ennyi, remélem semmit se hagytam ki. Féltengelyek jönnek az újak de még nem érkeztek meg, illetve majd ha elkezdjük összerakni az autót akkor úgyis írok hogy mi a helyzet. Olajhűtő még tervben, illetve turbó szabalyzás biztos hogy át lesz alakítva nyomásos labdára.