Érden jártunk ma nagy szerencsémre,mert Marklar ellátott mindenféle finomsággal,mint például lemezfelni csavar,pótkerékhez gyári tartó és végül volt olyan kedves és kicserélte a csomitető teleszkópjait,már untam,hogy olyan nehéz .




A kedves iskolába ment megint és ugyanazon a helyen ahol is tavasszal elhagyta az első kereket,most ugyanoda parkolván,még egy métert tolatva szépen leesett a lökhárító.Egészen konkrétan leszakadt,letépve pajzsot,díszlécet,jelvényt.
Hát,tudtuk,hogy drótozva van,tavaly május óta jól tartotta magát.Eddig tartott.
Mindazonáltal hatás nem érte a lököst.Viszont jobb,ha nem jár a drágám iskolába ezután,mert még a végén nem marad semmi a kocsiból.
Ma végre megoldódott az ajtónyitási probléma :)
Ki lett cserélva a két hete eltört kilincs.Szerncsére Marklar kollégától idejében beszerztem az alkatrészt,mivel már régóta láttam,hogy el van repedve.
Egy kis plusz szerelést igényelt a manőver,mivel a hozott anyagba bele volt törve a torz csavar.Ari barátom úgy oldotta meg,hogy szétszerelte mindkettőt és egyet alkotott belőle :) Hála néki :)
Sajnos fényezési hiba van az beszerelt kilincsen de hát az a lényeg,hogy most patentül nyitódik :))












Ma meg az történt,hogy tricikli lett az Alfából.Ment a kedves az iskolába és leparkolt az út szélére,amikor is kifordult a bal első kerék.Egyből világossá vált,hogy mi okozta azt a kattogó hangot amiről beszámolt előző nap,amikor Tatabányáról jött haza.Óriási szerencse volt,hogy nem előbb történt meg,mondjuk nagyobb tempónál.Ahogy kifordult a kerék,felgyűrte a sárvédőt.Szerencsére más bajt nem okozott.Kivéve,hogy nem lehetett kinyitni az ajtót.A többi három kerékben is tök lazák voltak a csavarok.Ezek szerint nem tolerálja a 4x100 as felnit a csavar.Ezek után nézhetek másik felni után.Na meg sárvédő után.



Ma majdnem fel lett téve a nyári kerék de aztén mégse nem.
Kettő az fel ment volna de oda is kellett volna a tehermentesítő,ami pont nem volt nálam egy sem,mert hogy az agy 58 mm-es,a felni meg 60-as.
A másik kettő viszont különbözik,mivel csak 57 mm.es volt :(
Így hát gyorsan elugrottam az esztergályoshoz,aki lekapott róla 3mm-t.
Most várhatok a tehermentesítőre,viszont a gumik már fent vannak :(
Plusz probléma is jelentkezett ma:indultam a gumishoz,amikor is az ucca végén alig bírtam megállni,valami lett a fékkel :)Egészen konkrétan alig fog.Inkább csak lassítócska.Alapjáraton,ha benyomom a fékpedált,akkor meg elkezd hörögni a moci,visszaesik öccázra,biztos elszipkázza a levegőt előle a fék :(
Később megállapításra került,hogy a fékrásegítő befakkolt,az csinájja a bajt,úgyhogy cserére szorul.Addig is tojásokat helyezek a gázpedál alá :(




Az idei soha véget nem érő tél utolsó hónapjának idusán,miközben egy napsütötte dombon megálltam és frss levegőt szívtam,eközben észleltem,hogy a ködlámpával valami lett :(
Egészen konkrétan ripityomra törött az üveg,bár még a helyén van és amúgy sem világított de azért majd ki kell cserélnem egyszer csak mindazonáltal.
Amúgy fogalmam sincs,hogyan történhetett.Talán felpattant egy kavics.


E csúf januári nap nyomorúságos korahajnalán,amikor minden normális ember meleg ágyikóban szendergett,kiszálltam a mínusz 11 fokba a munkahelyem előtt,majd miután becsuktam az ajtót,nyitottam volna a hátsót de kudarcba fulladt,mivel hogy egészen konkrétan eltört a kilincs.Ezentúl utasoknak kicsit kellemetlen lesz beszállni.Van otthon két jobbos kilincsem,de minek.
Zöld színűt persze nem fogok találni.




Ezen a napon nagy vidáman Budafok felé tartottunk az Osztyapenkónál,amikor is le kellett halkítanom a kiváló Savatage muzsikát,mert furcsa hangokat hallottunk a motorból.
Valami éktelen hangos kerepelést produkált.Nem nagyon volt ötletem,hogy mi fene lehet,így hát tovább tartottam a város felé.A vezérlésmódosítóra gondoltam de amikor egyre hangosabb lett,már aggódni kezdtem.Azért még végigmendtem a városon és haza is értem vele,igaz a végén már többször leállt a motor.Később kiderült,hogy főtengelycsapágyas lett a motor.Én meg még 70 km-t hajtottam :-(
Na innentől leparkolt a kicsike.Megoszlottak a vélemények de leginkább arra bíztattak,hogy inkább új motor,mint motorfelújítás.
Szombathelyen sikerült olyan ügyesen felparkolni a járdaszigethez,hogy indulásnál szépen leemelte a lökhárítót.Pedig felálláskor nem vettem észre,hogy felült.Szerencsére nem messze van innen Falcokc barátom műhelye,aki nagy örömmel látott neki a javításnak egy kollégája közreműködésével.Eközben fény derült rá,hogy már javítva volt,egészen konkrétan feldrótozták egy korábbi eset kövrtkezményeképpen.Viszont Falcoék remek munkát végeztek,hála nekik :-)








Ma álldogállt a ződecske az újpesti Meki parkolójában,ahonnan pont láccik az a szép víztorony, amikor eccer csak elkezdett villogni az elakadásjelző.Nem sikerült megszüntetni,pedig kiszedtük a relét is meg a biztosítékot is,plusz püföltük is.Nem volt más választás,mint villogva elindulni.
Elég szar volt így közlekedni Dunakesziig.Ott derült ki,hogy hol is van a gond.Lezártam a zárat távirányítóval és megszűnt a villogás.Ezek szerint a riasztó villogott,csak nem adott hangot.
Na innen micsoda jó érzés volt hazamenni villogás nélkül.Azért még megtréfált hazafelé:menet közben lezárt a központi zár.Még mindig jobb,mintha kizárt volna.



