Blog
A legutóbbi bejegyzés óta történt pár dolog, az autó jelentem tökéletesen üzemel:) Hazaúton Zé.től beállt a motor, szerencsére a régi volt még benne. Túl sok lett síkolva a hengerfejből, a dugók és szelepek összeértek, egy szelep leszakadt.... Valszeg már volt a hengerfejből síkolva régebben, nem is Tovább »
autó nem megy. miután 5 nap szopás után kifogott rajtam, annyira összetaknyoltam, h elhúzza a belét Zé.-ig. szerinte benzin+öngyújtó... Tovább »
Ezúttal az eredeti motor szétszedésére került sor:) Teljesen még nem végeztem vele, de már nincs sok, csak a dugókat kell kivenni belőle. A lánc laza volt, tömítések gatyák. Ráfért már egy kis törődés a motorra. Visszajött a másik hengerfej a gépműhelyből, 1mm síkolva lett, szelepvezetők, szelepszár Tovább »
Sikerült teljesen szétszedni az új motort. Egészen korrekt állapotban van, a hengerfejet is sikerült a gépműhelybe eljuttatni némi kompresszió gyűjtésre és felújításra. Látszik, h osztrák autóból volt, mert mindent időben cseréltek. Következő lépés lesz a jelenlegi szív szétszedése és a legózás. Hol Tovább »
Mai nap sikerült szerezni egy másik motort jóárasítva:) 64esből lett kibontva, hallottam is ketyegni. Még úgy is megérte, h 501km-et autóztam érte. Grétának meg se kottyant még a mostani motorral se, tette a dolgát, húzta a futót, elvitt és hazahozott gond nélkül:) Terv a következő: itthon van a mot Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2,0 ts 8v "GRÉTA"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:ezüst
- Jellemzők:
Van ebben minden:D Amúgy eléggé egyben van az autó, igyekszem rá vigyázni. Gréta névre hallgat:D - Extrák:
Ami egy 55ben szokásos:D - Egyéb:
Hála az égnek elkerült tőlem, az idegeimet megette. Nem volt rossz autó, de nem sikerült egymásba szeretni....