Az olaj csere meg volt 267.000-nél Selénia 20K 10w40. Rá pár napra Jani kicserélte a fékrásegítőmet, ez legalább már nem sziszeg. A mai napon pedig TSigától kapott trafókat és gyújtás elektronikákat sikerült kicserélni még mindig a "torpángátas" hibáját keresve. Aréna - Újpest távon a torpanás nem jelentkezett úgyhogy még pár napig megy a teszt és bízom a lehetetlenbe.
Ádám kartársunk 145-ösöének a rendszámtábla világítását és a belső tekergetők világítását is sikerült meghekkelni.

H1 izzók osram night breaker unlimited cserélve (képen jobb oldalon az Osram).
Műszerfal világítás fele ki volt égve, most egy karácsonyfa ha minden ég.
km: 265680


Egy ideje már búgott a hátulja, inkább a jobb de a bal kerék se volt 100%os. Sikerült új Ruville agyakat beszerezni eléggé jó áron. Tegnap este sikerült is kicserélni, és mint egy csöndes gyilkos, a kipufogó férfiasan morog ha kell, de amúgy egy alvó oroszlán.
A hétvégén az olajcserélt is megkapja, természetesen új szűrővel. Egy apró izzót is kap előre, egy osram night breaker unlimited-et. Sok jót hallottam róla, kíváncsi vagyok tényleg ennyivel jobb-e bármelyik H1-es izzóhoz képest.
km: 265550

Az autó problémája:
Beindítás, alapjáraton a fordulat visszaesik, nagyon ritkán fulladásig. Menet közben leginkább alacsony fordulaton megtorpan és sebességtől függően megránt, 1-2-be ha éppen egy gyorsításnál fullad még a gumi is megnyikkan annyira megránt, befolyt.
Sok minden felmerült, kérdezősködtem és ezek voltak a lehetőségek:
A levegővel kapcsolatos minden, azaz: -légmennyiségmérő, alapjárati motor, ide oda menő csövek, fojtószelep.
Nagy takarítás féktisztítóval minden ami szóba jöhetett. Testévemnek szintén 155 alfa ugyan ez a motor, alapjárati motor lmm csere, a jelenség ugyan az, fulladozik.
Gyertyáknál is minden rendben mindenhol van szikra,
Városi, dugós környezetben idegesítő a torpángátas, pályázásnál mintha semmi baja se lenne a kocsinak kényelmes 120-130 világból ki tudna menni torpanás nélkül.
A hiba még nincs meg, de remélem a következő bejegyzésben már boldogan írom mi volt a hiba.