Jellemzők: Jellemzően mindig ilyen autót szerettem volna! :)) Ez egy amolyan "dream come true",you know!
Ő a "Hetedik"!
Extrák: Lusso felszereltség, bőrfotelok, frigó, ABS, CD-tár, gyakorlatilag az összes kelendő extra. Amire nincs szükségem az kimaradt. Számomra a legnagyobb sirályság a keret nélküli ajtó, és a hátizsáknyi csomagtér. :)
A gyatra világítás már a múlté. A fostalicska (Hella) fényszórókba KDG Xenon-szett került, amivel nagyon meg vagyok elégedve. A 3x-os fényerő érezteti jótékony hatását esténként. Nem mellékesen az "autópályás előzési presztizs" (Nem vicc, ilyen van! Valami xenonos jürgenmobil kapcsán hallottam) sokat javult, azóta csak úgy iszkolnak a fekete lapostetű elől. :) Külön élvezet igazi türhőként lepusztítani magam elől a bontószökevény koreai, német, francia, stb...ipari hulladékokat! Alfasovinizmus rulez!
Egyéb: A boxer után kimondottan fontosnak tartottam, hogy csak 2.0-es motorú autót vásároljak, mert az amit a kis 1.6 tudott, az csak egy ekkora motorral összemérhető. A hanghatás pedig még így sem az igazi. De sebaj kárpótol a plusz 50 lóerő! Remélem...
...ééés IGEN! Mióta ezt a bemutatkozót írtam az autóról eltelt 4 év, és több mint 100 ezer kilométer együtt. Ezalatt gyakorlatilag csak jó élményekkel szolgált a GTV. Ezzel a motorral is megfelelő a fürgesége, és igazán gyors utazóautónak bizonyult. Meg sem kottyan neki ha 200 km/h-val kell menni huzamos ideig. Az autó maximálisan stabil.
A bombabiztos futómű, és a szilárd felépítés garantálja a vezetés élményét.
Szépen lassan a műszaki állapota is gyári szintre került. Minden kopó-, és hanyagul leélt alkatrész már a múlté. Volt mit helyre rakni rajta. (Danke Herr Jürgen! :-P)
Egy szép őszi délutánon ment el tőlem.
De a lényeg, hogy jó kezekbe került! :)