Tagok >> GT Ɨ|ѯ >> GT 3.2 V6 Distinctive FL >> Blog
- Típus:GT 3.2 V6 Distinctive FL
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Nero Past. B/B HWB 601
Ma megejtve, tuti precíz feszes lett semmi remegés egyebek.
Diósjenő, Horváth Attila Futóműszervíz.

DZ-hez mára volt időpont, időben ott voltam, teljes első futóműcsere pipa.TRW gátlók és kormányösszekötők, gömbfejek, Fortuna Line első felső és alsó lengőkarok kutyacsont stb. ég és föld a különbség:-)
Szerencsére tavaszi idő, szakszerű munkavégzés, kitűnő vendéglátás, finom ebéd, sütemény és sok kávé is volt egész nap:-)
Köszi Zoli, így kell ezt csinálni.








Kicserélni 10 mp de mire idáig eljut az ember és végez abban a tipikus űbergalaxikálismegagigahiperszivatós kitekert pózban az oktatandó lenne az akrobataképzőben......na mindegy csere pipa.

Gyertyák kicserélve köszi G-burt:-)
Ha már motortér akkor kicsit rendbe kaptam.






DZ-nél jártunk ma, pár apróságot cserélt a Mester.
Diffi külső szimering / eresztett /, olajgomba / elfáradt / és vez.tengelyfedél tömítés / gyöngyözött /.
A Mester hozta a szokásos színvonalat igazi profi, köszönet a munkáért, korrekt ár , abszolút ajánlott:-)
Ja és a paradicsomjai már az olaszokat is lekörözi lassan:-)




Másfél hónapja kértem és mára kaptam időpontot úgyhogy időben keltem ma reggel...:-)
Diósjenő Horváth Attila szervíz, 2 órán át tartott / 07-09.-ig / erre mondható, hogy precíz munka.


Mint minden GT-n ezen is a küszöb az emelőpontnál meg volt rottyantva / gumisok valahol, valamikor, köszi / a jobb hátsó résznél.
Kivágva, pótolva, fényezve.
A küszöbben belül található szivacsra mely zárt nylonban volt arra nincs magyarázat egyszerűen X-akta.




Volt 1 kis hajszálrepedés a jh lámpán, kicseréltem 1 másikra, most már nincs:-)
Laposkéz technika, hosszított krovaszár minimális emlegetése Luigiéknak és már kész is.



Csere pipa, az agyban nem volt menet már csak nyomokban, köszi G-Burt a segítséget a kiszállást és a cserét, most már minden ok.
Q2 felniszett beszerezve átgumizás után megy a helyére.
Végre minden a helyén, átgumizva, gyári csavarok vissza még 1 futóműállítás és kész.
/ 05-09 /












Felkerültek, 3mm-es nyomtávszélesítőkkel és m.kúpos csavarszettel, olyan jól sikerült, hogy a bal e. kerék 5 csavarjából 4-et megszakítottam valahogy pedig óvatosan szereltem őket, ezáltal lehet beszerezni kerékagyat csapággyal szép kis munka lesz kibányászni a 4 csavart...:-(
Kormány is kész, pár belső műanyag is kapott karbonbevonatot.




0
395
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth