Blog
Az eddig összegyűjtött kiegészítőkből és az eddig használt olajhűtőből némi lemez hozzáadásával építettem egy új tartót és felszereltem kb oda ahol a GTA-n is van. Már csak a levegő rávezetést kell megoldani a lökhárítóból. Tovább »
Az olajhűtő hatékonyságának javítására rendeltem egy légterelőt hozzá. Mivel a jobb oldali kerékjárat előtt lesz (ahol a GTA-n), ezért szükséges a levegő odajuttatása és megfelelő sebességre lassítása. Tovább »
Rendeltem néhány fittinget, csövet és egy forgattyúsház szellőztető olajlecsapatót, mert az olajhűtő helyét és a kartergáz kezelését át szeretném alakítani. Sajnos a listában látható AN8 AN10 kulcs nincs raktáron. Tovább »
Korábban 6ezres fordulatszám felettl néha megragadt a kuplung és vagy lábbal kellett kihúzni, vagy 1-2 másodperccel később jött vissza magától. Mivel már mindkét munkahengert cseréltem, folyadékot többször is, a kinyomócsapágy és a kuplung is látszólag rendben, ezért az utolsó hibás alkatrészt is ki Tovább »
Az eredeti V6 hűtőventilátor és keret majdnem 7kg és az autó "elején" van. Szeretném kissé csökkenteni a tömeget (főleg a tengelyektől távol eső terhelést), ezért beszereztem egy 16 colos slim Mishimoto ventilátort és egy beépítő szettet. Ez így 1.8 kg súlyú. Tudom a különbség nem sok, de ha több he Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:ezüst