Blog
Amikor a pályanapokon felraktam az Enkei felniszettet akkor a csavarokat is cserélnem kellett hosszú mozgókúposra. Gondoltam kipróbálom az utcai felnivel is a hosszú csavarokat hogy ne kelljen ebből is még egy szettet vinnem mindig, de sajnos hátul nem fér el. El is törtem a bal hátsó ABS jeladót. M Tovább »
Szeretném az autót leműszakiztatni és most kicsit utcán használni, ezért visszakerült a forgalmiba bejegyzett Eibach szett a Bilstein B14 helyére. A felső eltolt poliuretán szilentes lengőkart is cseréltem normál gumi szilentesre. Tovább »
Az új nagyobb hűtő miatt a légszűrőházat nem tudtam a gyári helyére visszarakni, nyomtatnom kellett hozzá egy tartót. Mivel így magasabbra és közelebb került a motorhoz, és vissza kellett raknom a gyári levegőgyűjtőt és fojtószelepet az akksi miatt, a gyári szívócső könyök és fémcső most nem fér el. Tovább »
A korábban használt LiFePo4 akksi nem képes már elindítani a motort, ezért vennem kellett egy normál akkumulátort és a tálcával együtt visszakerült remélhetőleg csak ideiglenesen az autóba. Tovább »
A Spider mellett a 156-os sem volt elfelejtve, csak egyéb projectek lefoglalták az időmet. Viszont sajnos a motor első indítása és garázsból kiállás után már nem akart indulni az autó. Egyszerűen az önindító nem forgatta át, a kábele viszont melegedett. Miután rájöttem hogy ez önindító hiba nem sok Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:ezüst
Fotóalbum
0
392
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas