hajzi - főkép
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD SW // 2010-11-25

Az idei év sem telt el szívás nélkül!A generátorom minden előjel nélkül erős füsttel jelezve megadta magát!20 éve van autóm de még így nem jártam egyikkel se!Hosszbordás szíj levág és irány haza szervó nélkül!Generátor leszerelése 2.4 jtd-nél hadnemondjam mekkora szívás,hosszú féltengely ki,tartó konzol le szerel,szíjfeszítő,főtengely ékszíjtárcsa le,na ezek után lefelé kifér,2 óra meló után!Testzárlatos dióda miatt leégett az állórész!Érdekesség,a generátor tipusa DENSO ami ugye japán,ezen lehet hozzá alkatrészt rendelni,de a feszszabályzó MARELLI, a ház MARELLI,na most akkor hogy van ez?A szabadonfutós ékszíjtárcsa meg INA,made in germany!Éljen a globalizáció!Alkatrész megrendel,állórész,diódahíd 30000Ft !A csapágy ,szabadonfutó,forgórész jó,ezért marad,összeszerel,van töltés,boldogság,ehhez nem kell hozzá nyúlni egy darabig!
10000 km múlva,iszonyat hangok a motortérből,nyikorog ,rázkódik, hang a generátor felől!Szabadonfutós ékszíjtárcsa megadta magát,szerelési művelet újra,GANÉ!

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD SW // 2008-06-22

Sajnos utolért engem is a kettőstömegű lendkerék mizéria!
Egyre erősebben kezdett rázkódni az autó,főleg induláskor,és ha megállítottam akkor meg csattant egyet.
Kíváncsi voltam hogy miként működik ez a lendkerék hogyan is csillapít,ezért lefurtam a szegecseket és szétszedtem.Sokan beszélnek itt gumiágyról hogy az megy ki benne!
Gumi alkatrész nincs benne semmi,csak 2 darab dupla spirál rugó ami teljesen kőrbe öleli a lendkereket meg 1 csapágy,amin el tud fordulni a közepe !A hiba oka hogy eltörik benne a rugó és ezek után szorul feszül meg csattan az egész szerkezet! Hát ez vicc hogy egy spirálrugó miatt kell cserélni az egész lendkereket,ami mindenféle kedvességgel is 90000FT.

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD SW // 2007-08-20

Ahogy hozzámkerült az autó, lecseréltem rögtön a vezérműszíjat, a görgők állapota nagyon jó volt, ezért úgy döntöttem, még maradnak.Levegőszűrő+ pollenszűrő olyan koszos volt, mintha soha nem lett volna cserélve.Olajat Castrol Magnatec Dieselt traktam bele, mert szerintem az jó.Amikor először alámentem, akkor jöttem rá, hogy csúnyán elakasztották a hűtőtartó-konzolt, ezért levettem és kiegyengettem, majd lefestettem.Az alsó motorvédő műanyag burkolat hiányzik, de engem túlságosan nem zavar...Most ennyi, majd még biztos lesz valami pücök..