Ma volt egy kis időm úgyhogy nekiálltam rendbe rakni az ültetőrugókat. Lemarattam róla a gyári bevonatot, ami jó néhány helyen sérült volt. Utána rozsdaátalakítóval kezeltem, majd kapott egy réteg cink bevonatot. Tavasszal fényezés után megy a helyére :-)
Ma meghozta a postás a bontott Eibach rugókat. Egy kis csiszolás, egy kis festés és tavasszal mehet is be a kocsi alá.
Diesel-es pályafutásom első komolyabb hidege ma reggel köszöntött be. Reggel -9,6°C volt. A kocsi ugyanúgy indul, mint 0 vagy +20°C-ban. Pozitív csalódás :)
De van negatív hatása is a hidegnek. Az első futóműben nyöszörögnek a gumi alkatrészek. Májusban úgyis lejár a műszaki, majd előtte cserélgetünk ezt-azt.
Téligumi felrakva. Ma meg is érkezett a hóesés.
A nyári kerekek a pincébe várják a tavaszt:-)
Mivel a bőrülések meglehetősen hidegek és nincs ülésfűtés vettem poláranyagot és szépen letakartam.
Hétvégén kihasználva a szép időt megjárattuk a gépet a hegyi utakon. Imádom hogy alig kell fordítani valamit a kormányon és már be is vette a kanyart.
Megcsináltam én is az első lámpákat GTA stílusúakra. Egész jók lettek.
A múlt hétvége termése.
A gyári B oszlop fóliát megrágta a nap és az idő. Beszereztem mostanság nagyon "menő" 3D Carbon fóliát. Szerintem jól sikerült. Mindenképp jobban néz ki, mint előtte.
A tetősínt is megviselték az elemek. Szürke és kopott volt. Adtam neki matt fekete festékkel. Mintha új lenne!
Tegnap leszereltem az EGR szelepet. Volt benne koksz rendesen. Miután nincs kedvem fél évente tisztogatni, arra az elhatározásra jutottam, hogy ledugózom. Vágtam ki hozzá anyagot. Az EGR szelepet azért megpucoltam, hogy ne koszosan rakjam vissza a helyére.
A következő dolgok cserélődnek a kocsiba:
- Vezérműszíj szett vízpumpával
- Üzemanyagszűrő
- Levegőszűrő
- Olajcsere
- Motortartó bak (jobb első)
- Szelepfedél tömítés
km: 194.127
Névnapomra kaptam szép szőnyegeket a kocsiba.
0
680