Mutasd

>> Szerviz2011-10-28

A 2011. augusztusi motorcsere óta a kis vassal 1924 km-t tettem meg, volt ebben Bp-Sopron, Bp-Hatvan, Bp-Albertirsa és hasonló, nagyobb távolságú országúti, autópályás utazgatások na meg persze a városo belüli szüttyögések is :)
A motorcserés olajcsere óta, most kapott +1 litert, mivel a pálca csíkjának alsó felét nyaldosta már a barnás folyadék, s inkább gondoltam legyen ez a szint állapot a felső csíkhoz közelebb, nehogy ismét tankolás helyett motort cseréljek.
De nincs okom most még panaszra, a kis ,,ribanc'' ügyes :P (remélem, ha ezt olvassa-hallja, így is marad :D )

 
>> Szerviz2011-08-19

Ferke annak rendje s módja szerint szépen be is szerelte az ,,új'' 1,4-es blokkot. Átnézte belül is, kapott új hengerfejtömítést, értelemszerűen új vezérműszíjat és olajat, szűrővel. (A motor gyertyái és belső állapota szinte új, úgy látszik ez tényleg valami osztrák orvos házaspáré lehetett, akik garázsban tartották és csak ünnepekkor vették elő ;-) ).
Szépen össze lett rakva, igaz közben derültek ki turpisságok nem csak a régi blokkról, de az autóról is, így ideje lesz a kipuf rendszert is átnézni, középső és hátsó dobot cserélni, na meg a féltengelyek is csereérettek lettek az idők folyamán.
Viszont a blokk szépen járt, nagyon bejártani sem kellett, használható, terhelhető lett a kis 145-ös. Az tény, hogy mióta ez a blokk van benne, a hangja is másabb és azóta autókáztam egy jót egy 156-os kollégával még Tata és Füzitő között :) :)

 
>> Szerviz2011-08-18

2011.08. óta ismét használható állapotba került a kis vas, köszönhetően Ferkének, akihez mikor lekerült javításra-ellenőrzésre a gép, közölte, hogy vagy új motor és ez anyagilag lehet, hogy fájdalommentes vagy marad az 1,7 benne, de a főtengely és sallangok cseréje-javítása fájdalmas $$$ is lehet..
Maradt a motorcsere, mert jött egy remek körmendi ajánlat, így ,,leugrottunk'' a motorért, amit ott helyszínen tesztelni (beindítani) is lehetett. Azt elhoztuk (még szerencse, hogy van, kölcsönkérhető a céges puttonyos szekér :) ).