Tagok >> mreni >> 166 2.4 20v jtd >> Blog
- Típus:166 2.4 20v jtd
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:érdekes,de szép :D
Az autó megvétele után nem sokkal vibrálni kezdett a jobb első xenon.
Gondoltam biztos izzó probléma lehet,rendeltem is gyorsan egy pár Osram-nak hirdetett d1s izzót.
Be is raktam őket jó is volt kb 10 napig... ekkor kialudt a bal oldali.
Kiderült,hogy a vezérlő hibásodott meg,gondoltam oké semmi gond nem mai darab,előfordul az ilyen.Ideiglenes megoldásként megcseréltem a két oldali vezérlőt.
Ez után jött a meglepi,amikor is elmentem dabasra a nyári gumikért és hazafelé feltűnt,hogy nem világít a tompított...egyik sem...
Kezdett sötétedni így ne volt más választás,mint helyzetjelző ködlámpa kombóval megtenni a maradék 90km-t sötétben,egy élmény volt...
Másnap elkeztem kutakodni,hogy hol mennyiért lehet új vezérlőt venni,elég horror árakkal dobálóztak,de találtam egy céget (dt-xenon.hu) akik foglalkoznak felújítással is.Már majdnem postára adtam a két vezérlőt,amikor egy ismerősöm egy debreceni úriemberre hívta fel a figyelmem.(ecudoctor.hu)
Telefonos egyeztetés után még aznap elvittem hozzá a két modult bevizsgálásra,másnapra meg is volt a diagnózis,mi szerint az utángyártott (osramnak hirdetett, valójában kínai) izzók okozták mindkét vezérlő vesztét.... ez egy kicsit meglepett.
Viszont a jó hír,hogy a dt-xenon 25ezer/db ért vállalta volna a felújítást a debreceni srác pedig 18ezer forintot mondott,de nem lett tökélestes így más megoldást kell találni.
Most rendeltem két (elméletileg eredeti) Osram xenarc silverstar D1S izzót....
nem olcsó... de ez egy ilyen "sport" :D