A generátorszíj a lehetőségekhez képest jó helyen mondta be az unalmast. Épp a belvárosban voltam és a barátnőmet vittem egyik kórházból a másikba. Beszálltunk és a kórház udvarán mikor elindultam fura hangra lettem figyelmes. Kigyulladt a töltés jelző és megszűnt a szervó. Olyan volt, mint ha ismét Wartburgot vezetnék.
Kiszálltam és a motorháztetőt felnyitva világossá vált a probléma. A generátorszíj hosszában elszakadt. Kivettem a szíjat és a rádiót, lámpát lekapcsolva azonnal Largékhoz vettem az irányt, akikkel közben már telefonon konzultáltam.
Mivel garanciális volt még a vezérlést, ezért olcsón megúsztam a javítást. Kiderült, hogy az egyik görgő csavarját (tőcsavart) rosszul tették vissza Kecskeméten, amikor még az előző tulajdonos vezérlést cseréltetett. E miatt a szíj kicsit félreállt és a görgő elnyírta. Szerencsére nem lett nagyobb baj, csak a csavart kellett kicserélni és a szíjat.
Ami viszont gond, hogy a pajzs, amibe a tőcsavart csavarják már nem teljesen alkalmas arra, hogy ezt a csavart tartsa. Mivel így bizonytalan, hogy meddig fut még rendben, ezért hamarosan pajzs cserére viszem vissza. Ez viszont már nem fér bele a garanciális javításba :(
Km: 89.936
4-es ablaktörlő abroncs aerotwin akksi bendix bosch cső ékszíj első építkezés fébetét fék féktárcsa fényszórók generátorszíj görgő gumi gyertya hűtő kesztyűtartó kézifék klíma kulissza large levegő levegőszűrő lökhárító m4 metró michelin műszaki nyári olaj olajcsere olajszűrő online-auto pajzs persely pollen pollenszűrő rendszám rendszámtábla sebességváltó szélvédő szervo szervó szűrő téli tisztítás tőcsavar vásárlás vezérlés vezérműszíj világítás vízpumpa vizsga zár
>> SzervizAlfa 147 1.6 Eco Twin Spark - Distinctive // 2011-06-22