Blog
Nem hanyagságból, hanem mert nem megy annyi kilométert (tavaly kb 3-4 ezer km-t futott/év) az autó, ezért megtörtént az éves periódusú olaj és olajszűrő csere (levegőszűrő az BMC). Természetesen gyári ajánlású Selenia került bele. ;)) Tovább »
Munkámhoz kellett egy viszonylag keveset fogyasztó nem túl erős gépjármű. Annyi kitétel volt hogy legyen olasz, és ne legyen túl messze hozzám helyileg,no meg persze ne is legyen túl drága az eladni kívánt autó :). Mórahalmon sikerült ráakadnom egy frissen feltett hirdetésre amiben egy Lancia Delta Tovább »
Ismét a futómű volt porondon. A múltkori stabrúdcsere közben derült fény egy két újabb hibára. Ezek közül sürgősen orvosolandó volt a jobb első alsó lengőkar cseréje, illetve a stabilizátorok cseréje. Ezek megtörténtek. egy igen veszélyes hiba is javítva lett, ez pedig a két első fékcső cseréje volt Tovább »
Ma sor került a már kissé fáradt stabilizátor rúd cseréjére, hogy egy új alkatrésznek adja át helyét. Csere éretté vált már a motortartó bak is, ebből kifolyólag ki is lett cserélve. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2,0 TS selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:rosso 289/A
- Jellemzők:
Hihetetlen szépség,és vezetési élmény!
- Extrák:
Hengerfej polír
Könnyített lendkerék
novitec első spoiler
225/40 ZR 18-as Pirelli P zero rosso gumi
Autodelta csomagtér spoiler
Egyedi műszerpanel design (159-es ihlet)
Teli fény 289/A rosso (nem sérülés miatt!)
Sportfutómű (elvileg -35)
OMP toronymerevítő
Projektoros lámpa (fekete)
Giulietta quadrifoglio (eredeti gyári)
fekete-króm oldalsó irányjelző
karbon mintázatú "B" oszlop
Sparco pedál szett
TI ülések
BMC CDA 85-150 karbonházas levegőszűrő
Supersprint kipufogó rendszer