Ma leadtam a szakinak a küszöböket. Szerinte nem vészes a törés, ami nekem elég komolynak tűnt. Azt mondta szól ha készen van, és akkor odapróbáljuk a kocsihoz. Utána pedig nekieshet a fényezésnek.
Egy kis pucolás és csiszolás után megkapták a hátsó nyergek is a rosso fényt, + a tárcsák rozsdás része is meg lett csiszolva azok pedig egy kis hőálló ezüsttel szépültek meg.
Ma bementem szervizbe(Autofit) és kicseréltettem a már vagy egy hónapja beszerzett fékbetéteket. :)
Ma megjött a Főnix Tuning-tól rendelt váltógomb és kézifékkar borítás. Gyorsan fel is pattintottam őket. Jobb az összhatás a carbonmintás konzollal. :)
Gondoltam adok egy kis fényt az aluknak, ezért vettem polírpasztát és nekiestem délután. "Csak" kézzel csinálgattam, de mégis látszik a különbség. A pajzsnak is adtam egy kicsit a pasztából, szépen is csillog.Már csak a jelet kellene kicserélnem benne :)
Képek:
előtte---munka közben----utána-----pajzs-----ez meg csak úgy :D
Ma odapróbáltam a Lali(75!!!!!!) -től kapott küszöböket a kocsihoz. Sokat dob majd rajt ha a szaki meg tudja javítani a repedést rajta.
Ma megpucolgattam az első fékeket, és adtam a nyergeknek Rosso festéket. :)
Következő lépcső a hátsó betétek cseréje és utána jöhet a hátsó nyergekre is a Rosso. :) Szerintem jól néz ki.
Ma megjött a hátsó fékbetét-szett amit tegnap megrendeltem. Plusz még egy palack piros féknyereg festék. Nem bánnám ha holnap jó idő lenne és ki is tudnám cserélni őket. :)
Lekerültek a rendszámtartó keretek. Jobban néz így ki mint a gagyi műanyag kerettel. :)
Múlt héten felkerültek végre a 16os aluk és tegnap előtt le is mostam a kis gyönyörűséget. :) Viszont most hogy fent vannak a "nehéz" kerekek más hangokat is hallok a futóműből a stab.rúdon kívül. :(
A napokban átnézetem valahol és kiderül mit kellene cserélni.