Megejtettük azt amit minden használt autónál kötelező...
Cserélve lettek:
-komplett vezérlés szett
-vízpumpa
-hosszbordásszíj
-hosszbordás feszítője
-hosszbordás vezető görgő
-üzemanyagszűrő
-levegőszűrő
-pollenszűrő
Ezeken kívül kapott egy új kormány kapcsolót. A régin nem működött a SET gomb.
+ megigazították a motorháztetőt, mert kicsit felállt az orra :)
És végre megvan a magyar forgalmi. Sok magyar forint lehúzkodása után... :/ De remélem megérte.
Ki kellett cserélni az NKH-s műszaki előtt a gátlókat és a rugókat...hiába a TÜV papír stb....itthon leszarják. Szóval irány Tata, Trencsikéknél van minden. Tegnap be is szerelték őket. Valószínű nem kerülnek vissza(megmarad kényelmes magas autónak), Lassan lesz rendszámunk... :D
Mielőtt eltolnánk szigorított műszakira a gépet, még ezeket a dolgokat orvosolni kellett. Volt vele egy kis sz*pás, de megoldottam. Lassan összeáll a gép. Folyt. köv.
Kicsit megszívta már a nap a fent említett részeit a kis pirosnak, carbon fóliával orvosolva lettek.
Hazahoztam a festőtől a piroskát, sokkal szebb lett. :) Még kellene egy szín azonos motorháztető, mert az elég viseltes...
Ma hazahoztam a kis pirosat. Mindkét oldalt cserélve lettek a küszöbök, és a taposókat is foltozni kellett hála a kókány osztrák javításoknak.... Most már rozsdának nyoma sincs. Üregelve és alvázvédővel lekezelve. Holnap mehet fényezőhöz. Folyt köv...
Elérkezett ez a nap is. Újabb Alfa a családi gépparkban egy 1,9 JTD 147 személyében. Egyenlőre még magyar forgalmi nélkül. Vannak apróbb hibái, de a motor bivaly erős. ABS ASR egyenlőre nem akarja a dolgát végezni, fényezésen karosszérián vannak kicsi horpadások, festék hibák...dehát egy 13 éves autóról beszélünk, amit használtak is nem csak garázsban állt. Bőrön és navin kívül full extra. Dugig légzsákkal, deréktámaszos plüss ülés...egyenlőre tetszik. :) Szép lassan újra régi fényében fog tündökölni. :)