Mutasd

>> Autóápolás2007-08-27

Nem jártunk túlsok szerencsével a praktikerben, mert bőrápolót egyáltalán nem lehetett kapni. Vettünk viszont műszerfal tisztító kendőt, amivel áttörölgettem a műanyagokat és száradás után is enyhén ragadós foltokat hagyott. Bevallom erre nem számítottam :-)

Az alapjárat a pillangószelep tisztítása után betonstabil, szerencsére megoldotta a problémát. Kíváncsi vagyok mennyi idő, amíg újra bekoszolódik.

 
>> Szerviz2007-08-25

Tegnap feltűnt, hogy néha elkezd folymatosan 500 és 1000 között ingadozni az alapjárat. Kis fórumozás után kiderítettem, hogy érdemes kitisztítani a légszűrőház után lévő pillangószelepet, ami meg is oldotta a problémát. Most betonstabil az alapjárat, plusz megnéztem a légszűrőt is és szerencsére vadonat új. Ellenőríztem a szervó és fékolaj szintet is, mindkettő maximumon van. A hűtőfolyadék tartályán lévő matrica szerint az előző tulaj 3 ezer km-rel ezelőtt töltetett Castrol 5W40-es olajat bele, amit majd 51 ezernél kellene cserélni. Lehet, hogy megvárom és majd akkor rakatok bele Seléniát. Most pillanatnyilag azon morfondírozom, hogy lecseréltessem-e vezérműszíjat és az ilyenkor szokásos görgőket. Hamarosan elugrunk a barátnőmmel a Praktikerbe és nézünk valami bőrápolót a kormányra meg a váltóra, plusz műszerfal ápoló kendőt is veszek.

 
>> Autóápolás2007-08-24

Ma teljesen kitakarítottam a kocsit. Belül nagy meló volt, mert az előző tulaj jóvoltából tisztességes mennyiségű kutyaszőr gyűlt össze hátul, amit borzalom kiporszívózni. Végül csak sikerült mindent letakarítani, most szárad a kicsike, de később szemrevételezzük az abróbb karcokat és megfontolok egy polírozást.

Kellene csinálnom szebb fotókat ide a tag oldalamra, mert amiket felraktam csak átmeneti képek. Egyelőre szerintem ez ugrik, mert sok a dolgom :-(

 
>> Egyéb2007-08-24

Szegeden egy Toyota márkakereskedéstől vásároltuk meg az autót. A döntésünket Satti nagylelkű segítsége és szakvéleménye miatt hoztuk meg, neki ezúton is köszönöm mégegyszer! :-)
Mit is mondhatnék róla így bevezetőnek? Gyönyörű állapotban van, de még nem volt időm lemosni és kitakarítani. Egy orvosé volt, 20 ezerig vezetett szervizkönyvvel és most 40 ezer km van benne. A leges legutolsó 1.6 TS Special Edition változat, van bennw automata klíma, 120 lovas, piros, tehát pont olyan amilyet szerettem volna. Riasztót majd kellene bele azért rakatni.

Viszonylag hamar összeszoktunk a 160 kilométeres autópályázós hazaúton, bár 140 fölé nem vittem még. A váltó hátramenetével még barátkoznom kell, mert ha nem elég technikásan rakom be, akkor reccsen egyet. Egyetlen csúnyaság van az autón, belülre a tulaj felszerelt egy ablakra tapasztható hőmérőt, ami a kinti és a benti hőmérsékletet is méri. A kiiktatásához még a kábelét is le kell valahogy szerelnem, ami sajnos bekúszik a műszerfal alá.

Egyelőre ennyit tudok mondani. Budapesten használom, tehát nagyon vigyáznom kell az utakkal. Szerencsére tudom kímélni, mert itt a környéken mostanában aszfaltozták újra az utcákat, szóval minden adott egy hosszantartó közös szerelemhez ;-)