Mutasd

>> Szerviz2016-02-11

Kemény nap volt a mai az életünkben. Azzal indítottam, hogy összeraktam ismét a féltengely csillagot. Szerencsétlen módon a szilon betét 50 km-t bírt ki, ez éppen annyira volt elég, hogy elvigyem műszakira. Most ideiglenesen bekerült fémből egy betét, remélem ez kibírja a hétvégét. Szétszedéskor sikerült véletlenül a csuklót lehúzni a tengelyről, ami kis galibát okozott később. Keservesen összetoltam a csuklót a tengellyel, de nem akart valami könnyen helyére találni. Gondoltam jól van, majd összeszereltem az agyat, feldobtam a kereket. Javítás közben belefért egy kis autóápolás is, ugyanis kiporszívóztam végre. Miután ezekkel a dolgokkal készen lettem, gondoltam mehetek haza. betoltam a rükvercet és go... gondoltam én. Miután kiértem a munkahelyem udvaráról, valami csörgő-csattogó rettenetet hallottam a bal első keréktől. A váltó 1-ben, a kuplung felengedve és állok egy helyben. Mennyei érzés ez délután 15:50-kor, 8 óra munka után. Gyors segítség kérés, de sajna senki nem tudott rajtam hirtelen segíteni. Végül faterom szállt a buszra és hozta magával a tévedésből vásárolt 166 féltengelyt is. Mire elért a munkahelyemhez, én már szétszedtem a komplett féltengelyt. A biztosító karika tört el és mikor teljesen balra fordítottam a kormányt, akkor kicsúszott a csuklóból a tengely. 10 perc alatt össze is lett rakva a féltengely, úgy ment a helyére. Az ideiglenes javítás miatt kicsit bizalmatlanul és félve indultam a 20 km-s útnak, de végül nem lett semmi baj útközben. Holnap élesben megy a dolog, kíváncsi vagyok mit sikerül kibírni a féltengely csillagnak.