Mutasd

>> Szerviz2019-02-27

Úgy gondoltam, hogy a leendő tulajnak ne legyen túl sok gondja a hátsó felfüggesztéssel sem, kicserélem a keresztlengőkarokat tartó csavarokat. Az egyik oldalt már nem lehetett állítani az összetartást, ezért estem neki ennek a procedúrának is. Beszereztem 4 darab csavart, majd gondoltam fél óra alatt végzek, mi baj történhet... 4-ből 1 csavar beszakadt, ezzel vette kezdetét a pechszéria. Bár miért is lenne ez meglepő ezzel az alfával :)... Két szilent darabokra hullva jött le a csavarokról, a két hosszlengőkar olyan állapotban volt, hogy nem bírtam ki csere nélkül, a hosszlengőkarok agynál lévő szilentjeit is kicseréltem, ugyanis az egyik teljesen át volt már szakadva. Szombaton megrendelem az alkatrészeket, hogy legalább annyira össze tudjam rakni az autót, hogy ne foglalja az aknát a munkahelyen. Amilyen mázlim volt, nem szállították ki szombaton a cuccokat, így a széthullott szilentekkel raktam össze az autót. Másnap megjöttek a cuccok, de mivel a beszakadt csavarral nem lett csinálva semmi, így hétfőn nem is foglalkoztam az autóval. Kedden egy lakatos kolléga segítségével sikerült megoldani a csavar problémát, majd este 10-re össze is lett szerelve a felfüggesztés 90%-a. Azért csak ennyi, mert hiába ugyanaz a cikkszám, hiába ugyanaz a csomagolás, a rendelt hátsó szilentből az egyik 1,5 mm-vel nagyobb volt átmérőben. Ezt a problémát ma sikerült orvosolni és végre sikerült 100%-ban összerakni a hátulját. Cserébe felvillant az ABS visszajelző, de ez már egy másik történet.