Tagok >> s.zseke >> 156 1,8 TS 144le. >> Blog
- Típus:156 1,8 TS 144le.
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:világoskék
Tudtam ,h régóta zavar csak még nem fogalmazódott meg bennem.
Nem tudom ki hogy van vele, de (most más nem jut eszembe) az egyetlen elbaszott dolog az egy kapcsolóra tett lámpamosó, és ablakspricc... már nem először szívtam meg a mosó folyadék kifogyását.
Egyszerűen pazarlás amit ez a két funkcó egybekötése okoz.
És ami még ront is a helyzeten az az, h először a lámpát mossa..... és ha marad akkor esetleg le tudod mosni az ablakot is.
Kíváncsi lennék, h ez csak engem zavar, v mást is.
És esetleg arra még, h valaki tud-e arra megoldást, h ezt kikössem, v átalakítsam, v akármi........... ?
Én tudatlan:))) máris jött a segítség, amit betőrűl betűre be is másolok.
Ezúton is köszönet érte.
"Szia! Olvastam a blogodat. 2 dolgot tudok elképzelni, amiért késleltetve jön az ablakmosód: az egyik, hogy a lámpamosóval fel van cserélve a bekötése a tartályon (mert ott két külön motor dolgozik, a lámpamosóé kéne hogy késleltetve induljon), a másik lehetőség, hogy az ablakmosódon a visszafolyószelep elromlott és a csőből hagyja visszafolyni a tartályba a vizet amikor nem használod, tehát használatkor meg kell várnod hogy előbb a cső feltöltődjön és csak utána indul el az ablakodra a víz. Remélem, tudtam segíteni. Üdv.
admirális // 2010-01-21 10:35"
Szomorú vagyok!
Sajnos egy szép nyári nap estéjén találkoztam egy mitsem sejtő éppen arra járó őzikével.
Namost ő szegény a helyszinen életét vesztette, de az autó eleje is megsínylette a dolgot......
Épp egy körfogalomhoz értem féken a lábam lassítok és egy szempillantás töredéke alatt előttem termett szegény pára. A szerencse a szerencsétlenségben, h mivel épp fékezésben voltam még tudtam plussz fékerőt alkalmazni. Így nem telibe be a szélvődőn balaset lett, hanem "csak" az aútó elejét, és bal oldalát törte. Sérült ott minden belül acél lökös, kivül műanyag lökös, lámpa, ködlámpa, rács, sárvédő....stb.
Az autó üzemképes maradt, de sajna pénzem az nincs, h megcsináltassam(egyelőre).
Úgyhogy tessék nekem szurkolni, h mihamarabb újra szép lehessen a verda!
Mára ennyi......
Na akkor!
Nem is tudom hol kezdjem.
Ugye használtan vettem annak idején.
"Full szervízen túl" persze nem.
Fekete volt benne az olaj, stb. Következő lépés, mindent le szervizeltem
(szokásos olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, szíjak, stb.)
És egyből elvittem egy jó kis tesztre Németországba nyugati része oda vissza kb. 3000 km. Jó kis teszt volt, élveztem nagyon, ment a kicsike 210-ig:-)))
Kicsit megpörgettük meg minden.
Ja még amikor elhoztam, az előző tulaj le szedte az acél felniket téligumistól és vissza tette a gyári könnyüfém papucsokat kopott nyári gumival.
Ami még a kisseb gond volt, de a barom nem húzta meg a bal alsö kerék csavarokat,
és elekzdett éetágulni, ezáltal kopogni.
Hiába néztem, nem találtam az okát, rángattuk jobbra balra, minden felé meg sem mozdult (ugye rajta volt a súly) .
Én meg csak élvezkedtem jó kis ives kanyarokban toltam neki mint a barom (160km/h).
A vér akkor hült meg bennem amikor megemeltük és lötyögött a kerék............ ezúton is köszönet a védő angyalomnak, nem kicsit kellett dolgoznia rajtam!
Nos kb. ezek voltak az első heteim az új ménesemmel.
folyt köv.