- Típus:Brera/Spider Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM 20v Sk
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:fekete
Kihasználva a kellemes időt kicseréltem a levegő és a pollenszűrővel együtt az elporladt vákumcsövecskét is
ma megérkeztek az új nyomtávszélesítők, s felkerültek a 17-es alufelnin lévő téli abroncsok
Egy hete kigyulladt a töltésjelző lámpa, mérés szerint no töltés.
előtte héten vettem észre, hogy a szervó nyomócsöve a fém és a gumi sajtolásánál ereszt, s pont a generátorra folyt az olaj.
szervócső javítás és vadi új generátor beépítése oldotta meg a problém, azzal, hogy a generátorról elmenő főkábelt is cserélni kellett, valamint új hosszbordás szíj is került az új generátorra
a klíma a mai napon újra működik, klímakompressor és hűtőcsere oldotta meg a problémát
Osztopán előtt május 24-én egy kátyúba hajtottam, s egy óriási csattanás követően éreztem, hogy baj van,de autómentő hiányában lassan Kaposvárra a megszokott szervizembe Alfa Mobil 98 Kft-hez el tudtam jutni, ahol soron kívül fogadtak s a mai napra elkészült az autó.
A jobb oldali lengéscsillapító alsó rugótányérja szadt le, s így két lengéscsillapító és két rugó lett kicserélve
fél napot sem bírt ki a klíma "javítás"
immáron a harmadik helyre vittem el a hiba elhárítása végett, ahol a klímaszivattyú meghajtására gyanakodtak, s várni kellett a csápos emelő felszabadulására, s amikor helyet adva hátratolattam elképesztő füst és gumiszag jött a motortérből
Azonnal állj.
A főtengely torziós rezgéscsillapító szíjtárcsája (TVD) adta meg magát
Azonnali döntés egy motorfordulatot sem addig amíg a szíjtárcsa kicserélésre nem kerül.
Utána olvastam, hogy mit ajánlanak csereperiódusnak, hát meglepődtem (http://www.unixauto.hu/Dok/Szerviz_Info/TB_039_E11_TVDs.pdf), mert ezt eddig egy szerelő sem említette nekem.
A tavasz beköszöntével elköszönt a klíma, a mai napon javításra elvittem, s egy relé csere és klímatöltést követően újra szabályozható a beltér.