Tagok >> Tom >> 33 Boxer 1.3V

33 Boxer 1.3V - főkép

Blog

2007-05-18
A nagy válás

2006.10.21-én az együttöltött 1694 nap és 61689 km után fájó szívvel, de elváltunk egymástól. :( Tovább »

2007-05-18
150000 km

2006.06.26.-án melloból hazafele átléptük a 150.000 kilométert! Tovább »

2007-05-18
Motor javítás

2006.04.12. (148.346 km) Volt egy kis olaj fogyasztás ezért szétszedtük és megnéztük mi a betegség okozója. Szerencsére nem komoly a baj csak ek vannak kormolodva a gyűrűk, mivel lusta vagyok kapirgálni ezért a csere mellet döntöttem éski lett cserélve mind a négy dugatyún a gyűrű. Aztán meg mivel Tovább »

2007-05-18
Olajcsere

2005.09.06. (139.981 km) Újre elérkezett a "vérátömlesztés" ideje, most is 4 liter Selenia Alfa Romeo típusú "vért" használtam fel. Tovább »

2007-05-18
Alkatrészcsere

2005.07.14. (136.876 km) Ki kellett cserélni a gyertyákat, mert a régiek elfáradtak,így kapott 4 darab Golden Lodge gyújtógyertyát. Valamint tettem bele egy benzinszűrőt mert sajnos nem volt benne gyárilag. Mivel a rádió vételesem volt a legtökéletesebb ezért kapott egy tetőantennát is. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:33 Boxer 1.3V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1991
  • Színe:Bianco
  • Jellemzők:
    1351 ccm Boxer szív dobog a kicsikében még a régi karbikkal de már az új blokkal.
    Hálás kis autó még soha nem hagyott cserben (Kopp-kopp).
  • Extrák:
    Alapmodellről lévén szó szinte semmi extra nincs benne, csak a szokásos alap felszereltség: Elől elektromos ablak, állítható magasságú kormány.

    Utólag került beszerelésre:
    - Ködlámba
    - Központizár
    - Riasztó
    - Benzinszűrő
  • Egyéb:
    91-ben látta meg a napvilágot. Egy idős olasz bácsika vette meg, tőle 94-ben, egy Olaszországban dolgozó hölgy vásárolta meg második autónak, ha itthon tartózkodna.
    Két éve van nálam ez az idő alatt csak vízpumpát, és hengerfejtömítést kellet cserélni, a szokásos apróságok mellett.
    Egyetlen dolog van, amit nem szeretek benne a váltó sajnos ez típus hiba így nincs mit tenni, el kell fogadni.

    2004. 06.-ban ki kellet cserélni a két első lengéscsillapítót (ezek a Magyar utak) :(

    2004. május végén rászántam magam és újra fényeztettem a kicsikét azóta új fényében, tündököl. :)

    2005.03.07.-én cserére került:
    - Bal első lengéscsillapító (már megint) :(
    - Generátor ékszíj
    - Fékbetétek (sikerült gyári betéteket szereznem nagyon olcsón)

    2006.10.21:
    4 év együtlét után elváltak utjaink, de legalább jó helyre került és ez vígasztal.

Fotóalbum