Tagok >> ykcky >> 155 1.8 Twin Spark 8v >> Blog
- Típus:155 1.8 Twin Spark 8v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Sötétkék
A műszerfali számláló átfordult a 290.000-n Bábolnánál az M7-esen, a Budapest felé vezető oldalon, mögöttünk az Autobahn Polizei zöld Octaviaja közlekedett.
ismert problémák:
- A kipufogó a vásárlás óta rohadt.
- Kilincsek: BE belülről nyílik, kívülről szorul, JE hibátlan, BH belülről nyílik, külső törött, JH kívülről nyílik, belülről nem, nem néztem mi a baja. Balos cserekilincsek a csomagtartóban várnak beépítésre.
- Az anyós oldali övcsatot fogadó nemtomhogyhívják burkolatát gyorskötöző tartja össze.
- Ajtókéderek vakószínűleg nem egy 155-ösbe valók, ezen felül mind kishibás.
- Csomagtartófedél teleszkópok döglöttek.
- Klímával még nem volt időm foglalkozni, jelen vélemyem szerint valószínű nagyhalott.
- Vezetőoldali kapaszkodó helyén lévő egyik műanyagborítás hiányzik.
- Kell egy normális rádió.
- Kell két 10cm-es hanszóró a műszefalba.
- Az egyik emelési pont takaróműanyagja hiányzik.
- A fűtéskonzol erősség szabályozó gombjai nem mindig működnek.
- A középkonzol LCD-in megfolytak a kijelzők.
- A műszerfal izzókat át kell nézni, kettő biztos kiégett, de félek találok, piros hibát is e módon orvosolva.
- A műszerfali olajnyomás jelző pontatlan, és/vagy nem mér.
- A lengéscsillapítók elől szarok.
- A szilentek mindenfol szarok.
- Nagyon picit jobbra húz.
- A fabetétre valami barom régebben ráragasztott egy immobilizer tartót, jó lenne egy tökéletes,
- A vezetőülés ki van ülve, hempergős ferdére.
- Az A oszlopnál az utastéri tükörtakaró műanyag háromszögeket cserélni kell. A bal oldalinak a tartófülei hiányosak, a jobb oldali manuális tükörhöz dukál.