Blog >> szerviz
Régen volt szervízben az autó, volt pár apróság:
- féltengely gumi elkopott, cserélve,
- olajcsere + szűrő,
- fékolajcsere,
- klíma töltés (+ zöld gáz, hogy ha szivárogna, lássuk, hogy hol),
- csomagtartó gumikéder (iszonyatosan rongyos volt),
- motormosás,
- xenon beépítve,
- munkadíj.
Túlestünk ezen is. Igaz a km óra még nem érte el a 100.000km -t csak 99.380km -t mutat de ez most így jött össze :) Mivel a vezérlés 80k nál ki lett kompletten cserélve azért most nem sokmindent kelett beújítani. Pontosabban csak a 8db Gyári NGK gyerta (Egyben ez volt a legnyagobb tétel :) ) . Ráadásul műszakis is lesz az autó, szóval komplett átvizsgálás és olajcsere + egyéb szűrők (olaj, levegő, pollen). Úgyhogy nyugottan várom a műszaki vizsgát.
(Majd el felejtettem 2 napja a kuplung pedál és a kuplunk munkahenger közötti kis gumi megadta magát, ezt egy helyi maszek szerelő megoldotta, így nem kelett komplett munkahengert cserélnem.)
Alsó fagydugó megadta magát. Elfolyt a hűtővíz, így nem csoda, hogy pikk-pakk felmelegedett a motor.
Csere. És ha már ott van matatás, akkor a hűtőrendszer gumi csövei is le és visszakerülnek, miután megtörtént a vízkő mentesítés a csatlakozásoknál.
Sok volt az előgyújtás. Beállítatott.
Szakadt féltengely gumiharang cseréje
2007.06.28.Ma tettünk egy kis kirándulást Csörihez aki beszerelte a megvásárolt cuccokat.Plussz le lett cserélve az első fék is.Tárcsa:Brembo 12050/db,betét:Ferrodo 12056/gar., továbbá ki lett cserélve az üzemanyagszűrő 5775,levegőszűrő 2662,pollenszűrő 4490.Az olajszűrőt inkább a gyárit tettük be ami 1752 be került.Javításért 8000 számolt fel.Majd hamár ott voltunk várpalotán átmentünk kirándulgatni Veszprémbe.Álatkerti séta után vacsorára Paksra mentünk le a szokásos 6 hetenkénti kajálos,beszélgetös talira.(A kocsiba 98000km volt)
93.000 km-rel került hozzám (óra szerint). A százas szervizre el kellett vinni, mert dadogott nagy gázadásnál. (127eFt-ba került munkadíjjal) Gyertya, görgők, szíjjak, stb. cseréje
2006 nyarán, ~78.000 km-nél sor került egy olaj- és szűrőcserére.
Selénia 20K motorolaj (~9.500 Ft)
Olajszűrő (1.200 Ft)
Pollenszűrő (1.000 Ft)
Levegőszűrő (2.800 Ft)
Sajnos a levegőszűrőház teteje el volt törve a csavarrögzítésnél. Műanyagossal megjavíttattam (4.000 Ft). A kipufogó hátsódobnál az egyik tartó le volt törve, azt pedig visszahegesztettük.
Na ezen is túlestünk. Mindenfelé utánajártam a vezérműszíj és add csere cuccokhoz, az is meglesz. de csak a köv hónapban. szélvédőt is kell cserélni, mert repedt.. vettem bele illatosított egy hét alatt 3 mosáson esett át :) gondos gazda vagyok/leszek :P
Még a szervízkönyvbe is pecsélteltettem, hogy tovább legyen szépen vezetve.
Az autót 89975 km-el vettem Németországban. Miután hazahoztam, az első dolgom a szervíz elvégzése volt. 91606 km-nél olaj, olajszűrő és légszűrőt cseréltem.