Terhelve az Eibach rugók mélyebbre engedik az autó fenekét mint a gyári. Üres magasságuk kb. egyforma. Nem jó minőségű a 2-es kép, ami a gyári rugós magasság, de azért kivehető hogy az egyenesebben fekszik mint az 1-es képen az Eibach-kal.
Elérte őt is a 2,4 betegségek egyike. 4 rugóból 3 eltört, így cserélve lett mindegyik gólyaláb kompletten. Plusz kapott egy bal alsó lengőkart is újat...nagyon ramaty volt a gömbfej benne. + lecseréltük a szervóban az olajat. Érezhetően jobb lett a kormányzás.
177.275 Km-nél:
-levegőszűrő
-olajszűrő
-pollenszűrő
-üzemanyagszűrő
-motorolaj
-első féktárcsa csere
-hátsó rugó
-jobb első lengőkar
-jobb felső lengőkar
-kézifékkötél: jobb, bal
-klímatöltés/fertőtlenítés
-futómű állítás
-vezérműszíj csere
Ezen kívül Hankook gumit kapott az autó, valamint egy csomagtértálcát.
1
254
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- 2 keréken is szép az él...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Erőforrás alternativák
- Alfa reklám