Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2017-08-17 23:00:15 // 98109
Soha nem indulnék el innen Szerbia vagy Ukrajna felé. Még a románoknál, úgy ahogy rendben van mostanában az út, nem sokkal szarabb, mint nálunk néhol. Minden ismerősöm, aki Szerbiába, Bulgáriába, Görögországba ment kocsival (vagy a Balkán egyéb részére) ezt mesélte, amit te írtál.
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:54:25 // 98108
Általában liter a két vonal közti rész.
Macccy2017-08-17 22:51:43 // 98107
1.9 JTDm olajszint MIN és MAX közt mennyi van? 0.5 L ?
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:50:07 // 98106
Érdemes még végigolvasni a blogjaimat az útról. Mi "csak" Plovdivig mentünk.
III-IV
II.
RomeoOne2017-08-17 22:43:26 // 98105
Azok az utak biztos nem tesznek majd jót a futóműnek :D De ne legyen semmi baj
Liquid2017-08-17 21:14:05 // 98104
az enyém is így néz ki :(
TS2017-08-17 20:37:48 // 98103
Én ugyan megcsináltam szintén plasti deep-el,de véleményem szerint ez kizárólag arra való hogy kikísérletezd,pontosan mit is szeretnél.Én a két vízszintes króm díszlécet is lefújtam,valamint a hátsó embléma króm keretét.Az emblémákat fekete-fehérre cseréltem.A v3gredmény nem lett rosssz,de még kipróbálom azt is hogy lefújom a lámpa kereteket.Ha nem tetszik,egyszerűen leszedem.Bár én is csak főpróbának szántam,időhiány miatt hónapok óta úgy van.Azt tapasztalom hogy ahol teljesen le tudtam fújni,pl a vízszintes díszléceknél,ott sem víz,sem levegő,por stb nem tud alákapni.Viszont a scudettonál ahol maszkolni kellett,ott helyenként elválik a felülettől a szélénél.Automosóban nem jártam vele,otthon mosom az udvarban,tehát ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom.A véleményem hogy főpróbànak jó,de semmiképp sem tartós az eljárás.A blogomban találsz képeket róla.
Revitox2017-08-17 20:37:42 // 98102
Nem nyúltak semmihez.
Most olvastam ki a kicsikét mert szervizt dobott.
B1950
P0504
P0101
P0111

ezek előtt dobta a P2002 DPF, de az Győr - Érd között megoldódott.
NGC2017-08-17 20:34:54 // 98101
Annyit minimum. Ez kb olyan megoldás, mint a 156nál a kuplung pedál feletti rugó.
Macccy2017-08-17 20:31:15 // 98100
Jólesz! Mégiscsak egy fekete Ti! :D

Jó pihenést!
NGC2017-08-17 20:30:25 // 98099
Kipróbálom! Köszi!
A patkány meg nem lesz patkány! ;)
Macccy2017-08-17 20:29:03 // 98098
Másik oldalon is? Na az remélem nem lesz, ez is elég zavaró, nem tudom miért így szabták le a Giorgio-ék, rá kellett volna hagyjanak 3-4 centit
Shadin2017-08-17 20:26:02 // 98097
Szorítsatok, holnap indulok Bulgáriába Patkánnyal...
Shadin2017-08-17 20:25:17 // 98096
Nem vicceltem, ahol a függőleges kárpit átmegy vízszintesbe alápakoltam egy alkarnyi rongyot és tök jól állt utána...
Shadin2017-08-17 20:24:05 // 98095
Nekem akkor csinált ilyet amikor nem tették vissza a sebváltóra a stekkert :-(
Revitox2017-08-17 20:21:26 // 98094
Sziaztok!
Miért van az, hogy nem kapcsol a tempomat , nem kapcsol tolatáskor a tolató radar?
Volt ilyen valakinél? Hibakód nincs rá.
NGC2017-08-17 20:01:03 // 98093
Rövid a kárpit. Nekem nincs patent. Nekem is jobban ki szokott jönni, mindkét oldalon.
Macccy2017-08-17 19:45:37 // 98092
Szóval nem csak nálam ilyen sz*r, ennél hosszabban is ki szokott csúszni. Pedig patentot is kaptam hozzá, de képtelenség benyomni, kb 1 centivel van lejjebb csúszva a kárpit a (első, gázpedál melletti) lyuknál.
Shadin mondta ezt az alátámasztást konyharuhával, de marhára nem értem ez hogy tud egyáltalán így lecsúszni, emelni nem tudtam.
NGC2017-08-17 18:56:52 // 98091
Hoppá... Telefonról nem könnyű. Gondolkoztam tépőzáron, vagy valami ilyesmi megoldáson.
Shadin2017-08-17 18:38:39 // 98089
Alátámasztod alulról:-)
NGC2017-08-17 18:29:15 // 98088
Azon kívül, hogy visszanyomkodom :)
NGC2017-08-17 18:21:50 // 98087
Üdv! Ezzel mit lehet kezdeni?
RomeoOne2017-08-17 16:21:11 // 98086
Ezt PS-el csináltad meg? Vagy most is így néz ki és sima fotó? És ha a második, akkor mit akarsz még vele csinálni? Ha meg az első, akkor elég jól tudsz :D
antonov2017-08-17 16:01:16 // 98085
Ez a nyergesi volt teszkónál készült?
David | Centocinquantanove2017-08-17 15:55:54 // 98084
David | Centocinquantanove2017-08-17 15:02:25 // 98082
Elszántam magam, hogy fekete Plasti Dippel lefújom a scudettot.
Aki csinált már ilyet, attól kérdezném, hogy mennyire lett tartós, mennyire bírja a mosást, nem kezd e leválni a szélénél, stb. Mennyire időtálló egy ilyen "festés"?

Úgy szeretném megcsinálni, hogy minden fekete lenne, csak a V forma legeleje maradna króm, olyan Giuliás lenne...

Előre is köszcsi!
Shadin2017-08-17 13:32:15 // 98081
pontosan
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-17 13:31:35 // 98080
Megbízhatóság :-D Egyébként ügyesek. Létrehoztak egy saját autókeresőt, az óratekerős cikkeik hátán jól felmarketingelik és még azt is ingyen megmondjuk nekik, hogy milyen kínálatot szeretnénk látni. Ki van ez találva :-)
RomeoOne2017-08-17 12:39:35 // 98079
Ki mit írt be arra a 2. kérdésre? nehezen tudtam dönteni az " imidzs / forma / presztízs" és a "melyik országban gyártották" között, de végülis az előbbi lett. De legalább a 4.-ben az Alfa név szerint említve volt :)
RomeoOne2017-08-17 12:37:45 // 98078
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-17 10:28:36 // 98077
Hosszabb utat megérzek, de már nem vészes. Ehhez az is kellett, hogy a munka székemet is lecseréljem. Az is bűnös volt a dolgokban úgy tűnik. Azért a fekvős pozíció maradt, másképp ebben nem lehet ülni :-)
RomeoOne2017-08-17 08:55:04 // 98076
Tényleg, azzal mi újság? Még mindig fájdalmakkal küzdesz egy hosszabb vezetés után vagy betörte már a tested a technika? :D
pettinke2017-08-16 21:24:48 // 98074
Ott a hőmérő, az a kis belógó izé, és csak 1 db van, a túloldalon a vezetőhöz képesti különbséget állítja.
Dömpi (il dottore)2017-08-16 21:23:45 // 98073
1 már elkelt, még van 2 db eladó! Valakinek esetleg?
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-16 21:11:32 // 98072
Igen, tudom én. Említhetnénk az önkéntes rendőröket és a fékezős bosszúállókat, az előzésükkor reflexből padlógáz huszárokat. Sok a baj.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-16 20:58:45 // 98071
egyoldalú cikk... itt csak az okozatot tárgyalják ki, mindig van ok is arról mélyen hallgatnak ... konkrétan én is bele szoktam állni hosszú várakozás után az előttem lévő seggébe hogy vegye már észre magát, mivel a legtöbben a tükröt úgy használják, mint a béjemvések az indexet, aztán ha nem reagál már megyek is jobbról, mit nyerek vele? időt, az idő pénz amit senki nem fizet meg, pl mikor futárkodtam egy 1500km-es etapon mikor kijött elém 40 kamion meg 300 béna autós, plusz a belsőben cammogó gyökér ott bizony órák mennek el a levesbe ezért mentem inkább éjszaka, hajnalban ugyan azon az úton 2-3 óra eltérés is volt. Szóval én a sok paraszt miatt lettem ilyen :DDD
Jah és levezettem több száz ezer km-et baleset mentesen...
Liquid2017-08-16 20:37:34 // 98070
Ez a szokásos TC-s minőséget hozza, ír egy alapvetően jó témáról nagyon kisarkítva és a végletekig leegyszerűsítve. Totál nem megfelelő irányból közelít és ferdít is rendesen, közben jön a fizikával. Kommenthajhász...
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-16 20:09:37 // 98069
Hagyjuk szerintem is, beszéljünk másról :-) Ezt másképp latjuk, ennyi. Majd jövőre a VTT-n egy ital mellett pont jó téma lesz, legalább nem az ülés pozíciómat piszkáljátok :-D
Smith2017-08-16 20:04:07 // 98068
Szerintem pihenjetek :) Mióta kivettem a váltonál a burkolatot, meg a "kardán" boxot levettem, azóta airbag error üzenet van... Hogy lehet ez? Kiszedtem a középkonzolt és a másik említett kettőt, tudomásom szerint airbag részhez nem nyúltam. Mondjuk szerelés közben akku végig rajta, azt gondoltam, nem okozok vele bajt. Ötlet?

Gépre még nem dugtam, de majd azt is.

Én pl. sokkal jobban szeretek csak úgy krúzolgatni, kanyarogni, mint nagy sebességgel suhanni. Sőt ha parkolóban cikázhatok, lehetőleg olyan helyen ahol körbe üvegkirakatok vannak, az mégjobb. Imádom magam nézegetni a tükörben! :D

Az utastér hőmérsékleteit hol nézegeti a kis okos? A klímavezérlőnél van egy kis venti, aminek a csatlakozója törött volt úgy láttam. De abban csak EGY hőmérő lehet, a többi hol van? Van egyáltalán? Vagy ez a kétzónás beállítás csak kamu, placebó... :)

Piritu - 1.000.0002017-08-16 19:31:43 // 98067
"Meg akkor hülye az összes német, náluk nincs korlátozás sem." - mikor jártál arrafelé? Van, nem is kevés. 100-as átlagot se lehet mostanában ott menni, Ausztriában magasabb átlag futható a szabályok megszegése nélkül. A másik korlátozás, hogy ott mindent TE fizetsz ha 130 (110) felett történik valami, mert a biztosító nem fog.
Az is feltűnő, hogy mennyire elfogytak a gyorsan menők.
RomeoOne2017-08-16 19:27:07 // 98066
Jajj, az illusztráció lemaradt :D
videó
RomeoOne2017-08-16 19:24:43 // 98065
Vajon mitől alkalmasabb egy autópálya 500 ló kieresztésére, mint egy másodrendű út? :D Ezt csak nem kell magyarázni :D
A cikk pedig a követési távolság be nem tartásáról szól leginkább, meg a forgalom figyelembe nem vételéről. Attól, hogy gyorsan mész meg nagyokat taposol a gázba, még nem kell belemászni a másik seggébe. Nyilván, ha nagy a forgalom, akkor nem lehet annyira kihasználni az autót. De itt az M6 mellett, ahol feleakkora forgalom van, mint a többi pályán, nagyon tudnék érezni egy Giulia QV-t :D Egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hányszor kéne villantanom Pestig, azoknak, akik a belsőben felejtik magukat.
A nagy fék meg jól jön bármilyen szituációban jó. Ha egy olyan kocsit hajtanak 180-al, aminek 210 a végsebessége, az nem viselkedik már azzal a sebességnél olyan magabiztosan. Kisebb fékek, lassabb lassulás, valószínűleg kisebb stabilitás. Esetleg megcsúszik és fel is borul, ha ott lesatuzzák. Egy Giulia QV, ami 300 fölött ér véget, 180ról, satuzásra, biztos vagyok benne, hogy magabiztosan, egyenesen vonalon gyorsan lassul egy nagyot. Nem mindegy.
De amúgy az a cikk egy ilyen kisnyugdíjas picsogás. Miért mennek 180-al, hisz 100-al is ripityára törik az autó. Akkor miért nem csak 60 km/h a sebességhatár a pályán, hisz csak másfél órával később érsz úgy oda Szegedre, mintha 130-al mennél. Meg akkor hülye az összes német, náluk nincs korlátozás sem.
Ha elé ugrik az őz, akkor 130-al sem jár sokkal jobban, mint 180-al. Megint csak a kocsi az egyik legfontosabb tényező. Batár Porsche Cayanne-on, amit nagy sebességre is terveztek, szétcsapódik majd darabjaira. Ha valaki meg az Opel Corsát hajtja 180-al, az már túl sok jóra nem számíthat. Nem véletlen, hogy a Huracán-ból, amivel 330-al szálltak el az M7-esen, úgy szálltak ki a baleset után, mint ha épp az úticéljukhoz érkeztek volna meg.
Piritu - 1.000.0002017-08-16 19:07:52 // 98064
A Focus nagyon csúnyán néz ki...
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-16 18:13:17 // 98063
Az első mondatod nekem logikailag nem stimmelt, erre reagáltam. Az autópálya is ugyanolyan közút, mint a többi, értem. De, hogy mitől lenne alkalmasabb ott kiereszteni 500 lovat? Semmitől. Ennél mélyebben felesleges belemenni. Sosem mondtam, hogy veszélytelen közúton száguldozni. A cikk pedig de, kerek perec az autópályán gyorsan menésről szól és pont a hatalmas fékek hasztalanságáról egy váratlan szituációban. De mindenki mérlegeljen maga. :-) Nyilván nem fogok senki felett ítélkezni, sőt vitának sem gondolom. Csak nagyon nagyon másképp látjuk ezt a dolgot.
RomeoOne2017-08-16 17:43:28 // 98062
Nem hiszem, hogy bármennyire is releváns lenne itt. Ez nem arról szól, hogy ha valaki gyorsan megy, hanem hogy ha valaki hülye. Főleg semmi köze ahhoz, hogy egy erős autó mire jó. De ha te így gondolod, akkor had kérdezzem meg, hogy ki a veszélyesebb? Aki aránylag gyorsan megy az autópályán, élvezi, hogy mikor 150-nél lepadlózza kevesebb, mint 5 mp kell a 200-hoz és, mivel erre van tervezve, a hatalmas fékei nagyon gyorsan le is tudják lassítani? Vagy az, aki hajtja a 15 éves, 150 lovas kocsit, amit könnyű a határára hajszolni és kanyarban bármikor fennáll a veszélye, hogy sikerül egy picit túltolni és átcsúszik a szembesávba, ahol telibe kap valakit?
Szerintem egyáltalán nem erről indult a vita és nem ez volt a kérdés, nem értem, hogy miért kéne ebbe az irányba eltolni. Ennek úgyis az lenne a vége, hogy aki betartja a kreszt, az a biztonságos.
RomeoOne2017-08-16 16:25:54 // 98060
Ti tudjátok, de sztem az autópálya is közút és ott azért bőven van lehetőség annak a teljesítménynek a kieresztésére.
Most ez nagyon szélsőséges példa, mert nem gyakori az ilyen képességű ember, de Ken Block is feltuningolta 845 lóról a kocsiját, mielőtt egy hegynek felfele driftet bevállalt.
Nyilván, ha a transzfogarasi úton akarod csapatni felfelé és nem csak olyan nyugisan, hanem lendületből, ahogy a síkon is megszoktad, erősen venni a kanyarokat, anélkül, hogy 2-esbe vissza kéne váltani, jól jön az az 500 ló :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak