Fórum >> Típusok >> 159

alfa155gyuri2017-08-14 20:02:39 // 97958
Sziasztok!
Valaki jó múltkórjába azt mondta,hogy a mikrokapcsolós gombon nem lehet emblémát cserélni.
Hát de lehet!
Macccy2017-08-14 20:00:32 // 97957
Mio fratello, mi Scusi!
Gyűjtöttem pár kérdést, beírom egyben :

1.) Xenon magasság állító motorka jobb elöl nem mozdul, pedig nincs a rudazat szétesve, a futóművön is megvannak a pozíció szenzorok, a bal xenont állítja is. A MES a sima bluetooth ELM csatival tudná ezt diagolni, tesztelni? Van esetleg a lámpatest elektromos bekötéséhez rajzotok? Ötlet? Nem tudom kap e villanyt a motorka.

2.) Vezető jobb lábánál a padló kárpit akinek lecsúszik/-szott, hogyan csinálta meg?? Kb. egy centivel lejjebb van, mint a patent kiadná, a gázpedál melletti patent hiányzott is, a váltóhoz közelebbi meg feszül. De a k*csög kárpit eléggé kemény, fogás nincs rajta, nem tudom hogyan lehet ezt fentebb imádkozni, főleg maradandóan (patentot szereztem, de csak azzal kifeszíteni nem lehet).

3.) Ezt már kérdeztem azt hiszem, de felteszem: Szhbatta - Érd környéken tud valaki ajánlani értő, kedvenc szerelőt? Alsó-hátsó támasztó szilent csere kéne.

Grazie mille
multizseti2017-08-14 19:24:59 // 97956
Igen, az utas oldalit is cserélni kell.
yani🍀2017-08-14 19:00:06 // 97955
Tibcsi166 írt róla blogot.
Revitox2017-08-14 18:48:41 // 97954
Vezető oldal csukódik de az utas oldal nem.
Revitox2017-08-14 18:47:54 // 97953
Kérdés.
Létezik az hogy mind a 2 oldalon cserélni kell az ajtóban a vezérlőt az elektromos ablak vezérlésű tükör esetében (behajtós)
Proxit is néztem ezt mutatja.
RomeoOne2017-08-14 18:21:30 // 97952
Sosem értettem ezt a "közútra felesleges" mondást. Egyik kollégám jut mindig eszembe, aki mesélte, hogy az apja világ életében a kétütemű wartburgot vezette, aztán ő megvette az első autóját, valami 90 lóerős nyugatit. Beültek, a kollégám gyorsult kicsit (már amekkorát gyorsulni lehet egy 90 lóerős kocsival) az apja meg az anyósülésen taposta a féket, hogy sok az a 90 lóerő...
Szóval, Warbi, ne mondj ilyen hülyeségeket, mert azt fogom hinni, hogy megöregedtél :D
RomeoOne2017-08-14 18:18:11 // 97951
Erre lennék én is kíváncsi, amit említenek, hogy milyen amikor a villanymotor kb. a teljes tartományon adja le a brutál nyomatékot. Nagy feeling lehet. Ahogy mondják is, ilyet belsőégésű motor soha nem fog tudni.
De hogy ez a Winkler milyen értetlen. Rendesen megütköztem rajta. Kb 1 óra körül, amikor a fékpadról van szó, nem fogja fel, hogy hogy mérhetnek a padon akkora teljesítményt, mint a gyári adat, ha az egyszer főtengelyre van megadva. Ketten próbálják magyarázni neki, hogy a gép tudja mérni a a hajtáslánc veszteségét is, de nem bírja felfogni. Komolyan, ennyi ideje autós újságíró és ennyi érzéke van hozzá? Nem tűnik valami jó eszű embernek.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-14 17:11:13 // 97950
Közútra mindkettő teljesen felesleges :-) Ha lenne annyi pénzem, egy HF Integrale-t vennék, mert AZ móka :-)
Az elektromos autó témához csak még két videó:
2015-ből
és
pár évvel korábbról
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-14 17:03:54 // 97949
Ahogy én látom, volt az európai iparnak egy fénykora, amikor tényleg jó és jó minőségű termékeket készítettek. Németország és Észak-Olaszország komoly ipari kultúrával rendelkezik. De Európa többi országában, itthon is vannak iparágak, ahol komoly tudás és tapasztalat... volt. Most azon igyekszik a globalizálódó világ, hogy szabaduljunk már meg végre a régi, még működő, minőségi dolgainktól és szokjuk már végre meg a hulladék minőséget. Igaz ez az autókra és minden más használati tárgyra is. Eldobható vackokat, átgondolatlan félkész termékeket látok mindenhol. Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. A vásárlónak meg elég a sok csilli-villi csicsa, meg a tapi képernyő, mert attól aztán feltétlenül minden jó..
Termeljük a szemetet.
Ha a környezetvédelem számítana, akkor azt támogatnák, ha valaki minőségi használt termékeket vesz, használt autót tart fenn, régi épületet újít fel stb. És a gyárakat sem EU normákra, hanem egyszerű, hosszú távon fenntartható, esetleg felújítható, újrahasznosítható temékekre ösztönöznék. Én ebben inkább hiszek, mint abban ami most megy.
Zsolt1552017-08-14 16:32:07 // 97948
Én is kipróbálnám, nem arról van szó. :-))
RomeoOne2017-08-14 16:18:29 // 97947
Ha lenne annyi pénzem, inkább Giulia QV-t vennék, de azért látom azt, hogy lehetne mókázni egy Tesla S P100D-vel is. Ha már csak azt nézzük, hogy milyen alacsonyan van a súlypontja a padlóban lévő akksik miatt... Nem fog megbillenni kanyarban :)
Zsolt1552017-08-14 16:02:50 // 97946
"... Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük. ..."
Igen, mert azért sokkolják (pl.dízelüzemű autókkal) az embereket, hogy folyamatosan költsék a pénzüket.

Az Euro normákkal is csak az a "baj", hogy mire kiforrná magát valamelyik kategória a napi használat során is, addigra már legalább eggyel előrébb jár az előírás. Így nagyon szoftveres csalások okain sem érdemes annyira csodálkozni.

Ha valóban fontos lenne a környezetvédelem, akkor például nem a "villanykamionokon" kellene gondolkozni, hanem a kombinált árufuvarozás során (RO-LA) vasútra rakni az áruk döntő többségét és úgy szállítani. Arra kevesebb fejlesztési pénzt kellene költeni, mert az már lényegében megvan. Főleg úgy, hogy a vasúti közlekedésben a villamosvontatás a legelterjedtebb.
De ugye az útdíjakból nem kevés pénz jön be a költségvetésekbe, amiről persze nem akar senki lemondani.
Másik, hogy ilyenkor annyira nem "alergiásak" az EU-ban a gyerekmunkára.
RomeoOne2017-08-14 15:27:03 // 97945
Ami valószínűleg fontláb. Az kb. 515 Nm. De ha összehasonlítod a kb. ugyanakkora teljesítményű Ferrari F12-ével, akkor azért látszik, hogy miért nyerik a hagyományos sportautók a 400 feletti távot: link
antonov2017-08-14 15:15:59 // 97944
Nem húz annyira... 380-nál ér véget a görbe. : )
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 14:59:48 // 97943
persze mivel a fölött eléggé szopja az akkut ...nyugger autó :DDD
Liquid2017-08-14 14:58:21 // 97942
érdekes módon eddig az összes Tesla amit láttam az autópályán 100-zal poroszkált
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 14:52:30 // 97941
klímával ebben a melegben előzésekkel vissza felé szfváron megállna, mint a szög a matíz is megy 150-nel csak nem 180km-et ha nem 500-at :DDDD na ez a vicc...
RomeoOne2017-08-14 14:51:45 // 97940
Ha jól tudom, ezekben nincs sebváltó, gyakorlatilag egysebességesek. Ebből a nyomatékgörbéből tehát következik, hogy nagyobb sebességnél miért nem húz annyira, mint az elején. Lehet, hogy mondjuk 2 vagy 3 fokozattal lehetne ezen optimalizálni. Bár ez hétköznapi felhasználását nem segítené, cserébe jó drága lenne :D
Liquid2017-08-14 14:42:17 // 97939
http://totalcar.hu/egester/2017/06/15/egester_258/
kb. 50 percnél van
Na jó nyilván féldöglötten is alkalmas közlekedésre, de nagyot gyorsulni csak 400-on tud, és nagyon nem a végtelenségig.
RomeoOne2017-08-14 14:40:14 // 97938
Nem hallottam, de ha van linked, kíváncsi vagyok.
RomeoOne2017-08-14 14:39:15 // 97937
Nagyon ne vegyél rá mérget. 165 km/h-s átlag mellett elmegy több, mint 180 km-t. Ha csak nem Újpestről indul a menet, akkor a Teslás már Fehérvárnál a szembe sávból integetne a Matiznak :D
Liquid2017-08-14 14:36:52 // 97936
Hallottad az Égésteret? Csak 400m-en király, 1600-on már nem annyira.
Viszont ha mégegyszer megküldöd ott már elfogy.
Tehát pár menet után már az 1.4TS is leverné :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 14:26:50 // 97935
én inkább lenyomnék vele egy BP-Siófok versenyt oda-vissza akár matizzal is ott hagyom a fos Teslat :DDDDDD
RomeoOne2017-08-14 14:20:45 // 97934
A BMW i3 az b.zis, a Tesla S viszont más liga. Jót lehetne vele szórakozni KUL-on, állva hagyna mindenkit :D Ott végig rendelkezésre áll az a brutál nyomaték, nem fordulatszám függő. Nem hiába villany a tehervonatokban sem :D
Liquid2017-08-14 14:19:21 // 97933
na ebben is egyetértünk :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 14:10:09 // 97932
egy Stelvio nem rossz első autónak a Teslat meghagyom a bziknak :DDDD
Dömpi (il dottore)2017-08-14 14:09:00 // 97931
Helyreállt a rend, meg sem látszik a javítás😁
RomeoOne2017-08-14 14:01:02 // 97930
Jó az második autónak. Amúgy egy Tesla S még első autónak sem rossz, ha nem a horvát tengerpartra akar menni vele az ember.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 13:41:40 // 97929
már aki elhiszi :))) ezzel a technológiával én nem hiszek benne... vicc az egész
Zolibácsi2017-08-14 12:48:53 // 97928
Igazabol Ő csak 600 km-t ment vele. Nagykata 2x, Eger, Recsk aztan haza. Szoval a masik 400-at én tettem bele varosban.... Ezt talan meg szepiti a tortenetet. :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-14 12:16:16 // 97927
Nem az áramtermeléssel van gond. Az akksikkal. Például... Ennyit a villanyautózásról és a fényes szép bárányfelhős jövőről. Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük.
RomeoOne2017-08-14 12:08:46 // 97926
Igen, szomorú tény, hogy annak idején a politikai játszmák miatt tönkretettek egy szakmailag indokolt beruházást. Bár a szlovákok így is megépítették a saját részüket, elterelték maguknak a Dunát. Így most akkor adnak vizet, amikor ők akarnak, ha így tartja úri kedvük megindítják a hullámot, ha úgy, akkor elzárják és nincs beleszólásunk. Az áramból is ők kaszálnak amit ott termelnek. Ha a nagymarosi vízlépcső is megépül, akkor ki lett volna egyensúlyozva a dolog, akkor együtt irányítunk és közös az áramtermelés haszna is. Persze mi felrúgtuk a megállapodást és még mi mentünk hőbörögni a nemzetközi bíróságra, ahol úgy kiröhögtek, mint annak a rendje. "Felrúgtátok a szerződést, és még ti vagytok felháborodva? Na húzzatok innen a p.csába" Az osztrákoknak is fizethettünk egy nagy rakás pénzt, amiért elmaradt a munka, amire szerződésük volt. Leültetném jó időre azokat, akik ennek politikai felelősei voltak. Bár nem csoda, ha nem várható változás, mert azok vannak hatalomban, akik ezt akkor elintézték.
Liquid2017-08-14 11:58:14 // 97925
a Dunára már megpróbáltak duzzasztót építeni, nem jött össze :)
RomeoOne2017-08-14 11:56:54 // 97924
Paks2 CO2 mentes, meg építeni kéne a Dunára néhány duzzasztót, párszáz megawatt villany azokból is kijönne. Egy SZET kéne még Magyarországra és akkor már tényleg egész zöld lenne az a villanyautózás. Éjszaka sem lenne gond az áramtermeléssel :)
yani🍀2017-08-14 11:51:47 // 97923
Én sem tartom autónak. Én elhiszem, hogy műszakilag rendben van, de ilyen formatervet nem engednék forgalomba hozni. Alapvetően a hibrid filozófiájával sem értek egyet.
Volt néhány éve egy teszt Top gear-ben, ahol egy zárt pályán hasonlították össze egy M3-al a fogyasztást. A Prius ment elől, utána az M3. Előzni nem lehetett , így az jött ki, hogy a Prius vagy 3 literrel többet evett. Ha már villany, akkor inkább valami tisztán elektromos. Mondjuk ezzel meg az a baj, hogy azt az áramot is meg kell valahol termelni, így nem az utcán füstölik el, hanem máshol, de nagyobb mennyiségben. A hálózat pedig biztosan nem bírná, ha este otthon tankolna mindenki. Az akkuk megsemmisítése pedig jóval károsabb a környezetre, mint a belsőégésű motorok működése, csak ezt már nem hangoztatják a zöld agyúak.
Liquid2017-08-14 10:55:44 // 97922
úgy-úgy :)
RomeoOne2017-08-14 10:43:11 // 97921
És hova furikázgat nélküled az asszony, hogy egy ezrest belevág egy hétvége alatt? :D
Smith2017-08-14 10:42:47 // 97920
Alfát Toyotára? Húúú az kemény.
A szemedet biztos nem fogod legeltetni rajta... Örülsz majd, ha nem látod :)

(magánvélemény, ha valakinek mégis tetszik, lelke rajta, de az a prius, az broááááf :) )
RomeoOne2017-08-14 10:42:30 // 97919
Akkor nem a 2.4 fogyaszt sokat, csak mindenkinek ólomlába van itt :D
Zolibácsi2017-08-14 09:31:07 // 97918
Parom elvitte hetvegere a kocsimat... 2.4 jtd
Hardy2017-08-14 08:45:30 // 97917
Hála ég nekem végre a garázs probléma megoldódott. A lakástól 50 méterre.
Angelo Bianco2017-08-14 08:30:41 // 97916
Ok. Köszönöm. Megpróbálom ezt a variációt!
Liquid2017-08-13 21:55:33 // 97915
A belvárosba semmi se való :) Jobban mondva attól függ merre és mennyit mozogsz onnan kiindulva. Az tény hogy dízel nem annyira jó rövid városi utakra, de azért a Priust még átgondolnám a helyedben. Előbb vennék egy bármely sima szívó benzinest mint egy bégető Toyotát...
Ettől eltekintve szomorú vagyok, hogy Alfátlan leszel és sok szerencsét az utódhoz!
KollerT2017-08-13 20:59:24 // 97914


Sziasztok, Eladó lett szeretett Alfám, mert a belvárosba költöztem.

Eladő lesz szeretett Alfám.
2008/08 (Faceliftes műszerfal.)
181000km, szervízkönyvvel, 10-15e km-enkénti olajcserével
Frissen cserélve az olaj, szűrők, VEZÉRLÉS, termosztát, vízpumpa.
Egy évig biztosan költségmentes.

Különleges extra:
Full ledes belső tér,
Gyönyörű, szinte patika bőrbelső (3 havonta ápolva)
Külön riasztórendszer GSM pagerrel (ebben SIM kártyát kell cserélni, ha SMS-sel le akarod állítani/behallgatni az autóba!)
Sötétített üvegek,
DPF/EGR/szívósor/klíma probléma elhárítva, egyedül ami még előjöhet, az a hátső ablakemelő, több problémáról én nem tudok a típussal kapcsolatban.
Nem füstöl, nem dob hibakódokat (Semmilyet, ami ritka)

Ár: A héten 1,7M (Ti felnivel 1,85M KÜLÖN NEM ELADÓ, mert szerintem kötelező tartozék ehhez az autóhoz)
(Nem adnám el, de a belvárosba sajnos hybrid való, fehér Prius 3-ra ráfizetek!)

tamaskoller90@gmail.com email címen tudtok írni, ha valakit érdekel, vagy itt ebben a csoportban:

https://www.facebook.com/groups/Alfaromeohungary/?multi_permalinks=1110940292371584¬if_t=like¬if_id=1502649927857650
Hardy2017-08-13 19:26:12 // 97913
Én a csomagtartó biztosíték táblából vinnék. Ott van állandó meg kapcsolt is. Beraksz egy biztosítékot az üres helyre és onnan viszed. Így nem terhelsz túl semmi rendszert. Így csináltam a csomagtér nyitást is utólag.
Shadin2017-08-13 18:23:08 // 97912
Ahogy Zselé írta korábban, húzz be máshonnan zsinórt, pl. a rádiótól, de a kézifék mellett is van egy csati villannyal, nekem onnan volt valami kötve a navi felé.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-13 17:51:48 // 97911
Az enyém is simán megeszik annyit dízel létére. :-)

Viszont ma először gyorsultam, lámpától. Életem első gyorsulása, ami teljesen izgalommentesen zajlott le. :-) Utólag is csak csóváltam a fejem, hogy ááá, nem hiszem...

Belém kötött egy 2005 körüli 350 CLS. Besoroltam elé, ami nem tetszett neki, úgyhogy beállt mellém a következő piros lámpához balról a surranó sávba (én a belsőben). Ahogy a kis zöld jobbra kihúnyt, katt D-be, enyhe fék, hogy érezzem mikor kezd kúszni. Az időzítés nagyon perfekt lett, zöldre már nyomtam is, mondom nézzük mi történik. :-)
És igazából csak mint egy néző, végignéztem, ahogy nem bír velem a Merci. Nyomta, nyomta, és igazából az orra centiről centire hátrébb volt. De mondjuk azt, hogy fej fej mellett, kicsi volt a különbség. Aztán mielőtt a járdasziget útban lett volna neki, nagy fék, be mögém.
Vicces élmény volt. A 146-tal egy ilyen (nem CLS ellen :-)) gyorsulás tiszta adrenalin fröccs volt, figyeltem, ráfeszültem, gépészkedtem. Most meg Kingának a történések közben mutogattam oldalra, hogy "nézd már, ez nem fog összejönni neki ".
Aztán hagytam menni, hogy el tudjam olvasni a hátulján a feliratot. Hát bazz 350 volt.

Elképesztő, hogy mennyire nem lehet érezni ebben az autóban, hogy mit tud. Valahogy sosem érzem 240 lónak, aztán tessék. Ezt konkrétan nem gondoltam volna...
Dzsozy2017-08-13 14:44:09 // 97910
Aha. Szóval akkor nem a befújt levegő, hanem az utastérben lévő levegő hőmérséklete a mérvadó. Jah. Köszke!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak