Fórum >> Típusok >> 159

marci96192017-05-01 12:49:11 // 94359
Sziasztok holnap megyünk honosításra és megkértek hogy a motorszámot olvassam le előre.Tudnátok segíteni hogy esetleg hol található ? (2006 159 sw 1.9 jtdm 16v)

redbulz2017-05-01 10:55:05 // 94358
Mondanám, hogy eddig szinte csak a motorral nem volt gond, ami igaz is, de 3000km az még nem éppen sok tapasztalat :D
csokagm2017-05-01 09:41:42 // 94357
Mintha méretben is láttam volna valamit, de akkor ezek szerint hangzás az szinte ugyanaz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-01 08:46:17 // 94356
A mélynyomó elhelyezése
csokagm2017-05-01 00:12:59 // 94355
Mi a különbség a sw és a berlina közti Bose-ban? Valahol már láttam, hogy van valami de nem találom hol. Tudtok segíteni ?:)
Liquid2017-04-30 22:47:54 // 94354
pl. azért mert szinte nem létezik Mo-on benzines 159, csak mostanában kezdenek bejönni a TBI-k. Nagyon kevés JTS van, ennek a kevésnek egy része tag itt, és ennek egy kis része aktív, ebből már kijön...:)
Liquid2017-04-30 22:45:32 // 94353
a fészen nem érdemes semmit se leírni, mindig jön egy troll, vagy inkább több
Liquid2017-04-30 22:44:18 // 94352
Mivel nincs és nem is volt 2.2 JTS-em, se JTS-em, se Brera-m, így nem igazán tudtam mit hozzáfűzni, ettől ez még nem közöny :)
Liquid2017-04-30 22:42:09 // 94351
ejha az komoly :(
A lapátokat nem ellenőrzi az ECU, ha csak simán le vannak akasztva a motorról az is elég, nincs hiba. Szóval szerintem nem kell csinálni semmit ezen a téren.
Krisztosz2017-04-30 22:41:15 // 94350
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy, az én 159 sw -en gyárilag nincs tetősin, de én szeretném ha lenne , szerintetek megoldható vagy felejtős a dolog? Akinek van hasonló tapasztalata légyszi jelezzen! Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002017-04-30 21:41:16 // 94349
Szerintem ha nem Szosza stílusban teszed mindenki szívesen veszi a tapasztalatokat.
Nivan842017-04-30 21:30:17 // 94348
Gondolj bele, hogy miért nem hemzsegnek a 2.2JTS tulajok.
alfa155gyuri2017-04-30 21:19:34 // 94347
Facén egyszer leírtam és jaj mi lett belőle.......ki is töröltem.
alfa155gyuri2017-04-30 21:17:37 // 94346
Én hozzászóltam volna de már nem merek mert megköveznének érte. :)
yani🍀2017-04-30 20:05:59 // 94345
Nézd a jó oldalát! Semmi negatívumot nem mondtak róla. :-)
afla1592017-04-30 19:55:18 // 94344
Köcce...nem szoktam hozzá a közönyösséghez... Azért"nyafogok" 😂😂😂
Shadin2017-04-30 19:36:28 // 94343
Ne vedd személyesen :-) Gőzöm sincs a 2.2 JTS-ről, bármi másról kérdezhettél volna :-(
DTamas2017-04-30 19:27:39 // 94342
Szia!
A fényképen a váltó bowdenek látszanak. A menetes szárral a bowden hosszát tudod állítani( váltókar helyzete). A kinyomó csapágy hidraulikus, ahhoz egy cső csatlakozik, ez nem látszik a képen.
TáDé2017-04-30 19:19:17 // 94341
alfa155gyuri: Valeot ne! Most hajítottam ki 40ekm után a kettőstömegűt ... :(
SzJanos2017-04-30 19:07:40 // 94340
Sziasztok!

Nem a légkondi az, és nem is a futómű. Üresben nem csinálja. Csak ha motorfékkel lassulva gurulok. Picike kis gázt adok, épp csak hozzáérek a gázpedálhoz és már abba is hagyta. Most volt 3 hete kettőstömegű cserélve és azóta adja ezt a hangot. Az egészben a legfurcsább, hogy gumis, műanyagos hangja van ahogy hallom. Gondoltam arra is, hogy az új lendkerék másképpen csillapít, és amikor elér egy rezgéstartományba, akkor megrezget vmi csövet, de többször is átnéztem, és atomstabilan van rögzítve minden, nekem nem sikerült előcsalnom a hangot kézzel. Sajnos én is a kuplungra gyanakszom, hogy ott van valami, csak mi?

Lett két szimering is cserélve, arra is gondoltam, hogy esetleg azoknak van ilyen hangja... elforoghatnak???
afla1592017-04-30 18:53:31 // 94339
Köszönöm a "rengeteg" segítséget. Sokan hozzászóltatok a " nyomoromhoz". 😁😁😁
gpek2017-04-30 18:02:20 // 94338
Ha a légkondi be van kapcsolva nekem is van egy furcsa hang, gyorsítás után gáz elvételnél, mintha valami terelőlapát elektronika lenne, átáll valami más pozícióra.
Hardy2017-04-30 17:48:12 // 94337
A legkondit kapcsold ki ugy probáld.
Hardy2017-04-30 17:46:17 // 94336
Ha allo helyben nem csinalja akkor motor kilove. Marad valto futomű. Ha üresben gurulsz akkor előjön? Ha igen futómű ha nem valto vagy kuplung.
SzJanos2017-04-30 16:45:41 // 94335
A váltót fotóztam felülről. A Sárga nyillal jelölt rész a kinyomócsapágyhoz csatlakozik? A piros nyíllal jelölt menetes szárral mi kalibrálható? Van valakinek ezekrőlpontos információja?
gpek2017-04-30 16:45:33 // 94334
1,9 JTDm-ben eltörtek nekem is az örvénylapátok 2 db, Lajos kiszedi a másik kettőt, ha szerencsém van nem sérült a szelep, mert a lapát bekerült a hengertérbe. (Faxa) Na mindegy hengerfal nem sérült. Szal bizakodom.

A kérdés kivétel után mi a tapasztalat, ki kell írni ECU-ból?
Fogyasztás és teljesítménnyel mi a helyzet?

- Nagyjából elolvasgattam a témával kapcsolatos hsz-eket de nem igazán lettem okosabb, tutibb infó kéne...
SzJanos2017-04-30 15:59:40 // 94333
Megpróbáltam a bandázsolást a kis műanyag csonknál, de ahogyan sejtettem, nem ez okozta a nyöszörgést.

El akartam kerülni, hogy újra megbontásra kerüljön a rendszer, de nem fogom tudni elkerülni ahogy látom.

Hosszabban gurultam motorfékkel, sebességben, egyik pedálon sincs rajta a lábam. nagyon idegesítő, hogy egy vagyon elköltése után ezt csinálja az autó, egyébként meg teljesen rendben fut.

Előzmény Első nyöszögős felvétel.
alfa155gyuri2017-04-30 13:14:05 // 94332
Sziasztok!
Szerintetek ebbe minden benne van?
http://www.ebay.com/itm/KIT-FRIZIONE-E-VOLANO-ALFA-ROMEO-159-1-9JTDM-120CAV-836011-826705-804567-/331690024069?hash=item4d3a441c85:g:rO8AAOSwcUBYQbKi

Mert ennyiért nagyon baráti.
ProdyG2017-04-30 12:53:18 // 94331
Megint előjött az injektor csatlakozó probléma és Pesten vagyok :(
Megmozgattam a csatikat, megtettem amit tudtam, de nem javult meg.
Amit észrevettem, hogy a csatik érintkezőjén kéne lennie egy kis rózsaszín műanyagnak, ami valamennyire összenyomja az érintkezőket. Nekem az 5-ből csak 1-nél van ilyen, lehet ez a baj.
Gondolom esélytelen, de nincs valakiinek ilyenje feleslegbe Pesten?
Holnap reggel vissza kéne mennünk Debrecenbe.
Laci822017-04-30 12:09:18 // 94330
Helló cartársak! Keresek első lámpához a középső részhez azt a műanyag takaró kupakot.Sajnos valahogy elveszett.Ha valakinek lenne elfekvőben kérem jelezze. Köszönöm.
Piritu - 1.000.0002017-04-30 10:19:37 // 94329
Mágnes átmérő: 85 mm
Mágnes magasság: 25 mm
Hogy mennyi hely volt mögötte, azt nem tudom. Örültem, hogy befért.
Smith2017-04-29 23:29:13 // 94328
A 6mm-rel mennyit nyertél a mágnes mögött? Meglenne nekem a még hiányzó 3mm-em? Bár ehhez a hangszóróhoz nem jár rács, szóval így a gyári rács nem tudom hogy menne rá vissza utólag, kívülről. Ha jól látom, ez a focal rendes egy mágnessel rendelkezik :D Mekkora a mágnes átmérője? Mert lehet hogy mélysége miatt még beférne a pioneer, csak az átmérő miatt nem.
Piritu - 1.000.0002017-04-29 21:29:31 // 94327
Egy vékony gyűrű kellett, 6 mm-es régelt lemezből vágtam ki. A 7-es képen a világos rész a hangszóró körül.
klatty 1
A kiszerelésnél jobban látszik.
Smith2017-04-29 21:04:53 // 94326
Köszi!
Hmm. Akkor a pioneer még nagyobb mint a focal.... :( Ez sajnálatos. Te láttad szétszedve, alátéttel van mód megemelni? Rá lehet akkor tenni a kárpitot anélkül, hogy feszülne?
Piritu - 1.000.0002017-04-29 20:08:45 // 94325
Hazaértem, megkerestem és megmértem a Focal ott 63 mm.
ATE TR2017-04-29 18:37:20 // 94324
Uh, de jó képek, köszi! Ragasztva van ez is pluszban, de úgy látom jobb hátul nem bírta a patent. :-( Nagyon bosszant, mert csúnya. Jövőhéten megpróbálom orvosolni. Köszönöm! :-)
Hardy2017-04-29 18:31:27 // 94323
Valami hasonló. Érdekes hogy az e-per a küszöbénél nem ír oda patentot. Bár én sikaval is megragasztottam ha megnézed a blogomat. Én utólag raktam fel TI küszöböt.
RomeoOne2017-04-29 18:15:42 // 94322
Elsőre azt néztem, hogy milyen furán visszahajlik a csomagtér fedél alsó széle, de aztán rájöttem, hogy az valószínűleg csak tükröződés.
ATE TR2017-04-29 18:04:22 // 94321
Kívülre, oldalra. Bocsánat, telefonról kapkodok. Olyasmi, mint a 156 ajtókárpitjában van?
Hardy2017-04-29 17:49:41 // 94320
Mármint belülre vagy kívülre. Oldalra vagy alulra?
csokagm2017-04-29 16:58:41 // 94319
Sziasztok!

Ezt esetleg ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_xenon_bor_bose_teto_rolo-11099946
Zolibácsi2017-04-29 16:40:39 // 94318
Elmentem vele kicsit tobb mint 10k kilometert ezzel a programmal gond nelkul. Szerintem nem a program, hanem valami mas a gondja. Ha nem padlozom akkor betolt szepen
ATE TR2017-04-29 16:13:13 // 94317
Tud valaki segíteni abban, hogy milyen patent kell a küszöbhöz? :-\ Köszönöm szépen!
norbi04092017-04-29 14:09:56 // 94316
Sziasztok! Regelt Multiecuscannel, nem mókolt ELM-el és mókolt (ellenálás kiforrasztva) ELM-el sem tudtuk átírni az IMA kódokat. Átírás után kiírja, hogy kész, de mikor újra megnézzük, még mindig a régi kód szerepel az ecuban. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg van valaki aki már írt át IMA kódokat és esetleg átírná nekem is? :(
Smith2017-04-29 10:54:31 // 94315
Kapott egy akkora kavicsot (sziklát...) amitől beesett a szenzor? :(
Csabi2017-04-29 10:29:33 // 94314
1,2-1,6bar között ugrál? Akkor is csinálhat ilyet ha túl sok lett a tuning... Az első szériás 2,4ek még a KKK turbóval valószínűleg nem bírnak annyit szállítani mint a 210lovasoknál a Garett-ek...
Próbálgattuk programírással az én autómon, amikor enyhébb tuningot kapott 20-30LE akkor minden rendben volt, de afölött már elkezdi a pulzálást... Volt fenn nálam BOX is ami 40lovat tesz rá ugye, no ott már néha-néha elkezdte...
Persze lehet hogy nálad teljesen más probléma van, szökhet a vákuum is akár...
Piritu - 1.000.0002017-04-29 08:34:30 // 94313
Hmm, akkor az volt a másik...
Piritu - 1.000.0002017-04-29 08:33:51 // 94312
Igen, hátra is vettem.
Piritu - 1.000.0002017-04-29 08:31:40 // 94311
Ha hazaértem megmérem.
Haddel2017-04-29 08:21:41 // 94310
Tegnap intézgettem ügyes-bajos dolgaimat a városban .Aztán indulnék haza,parkolóból kiállás közben folyamatosan sípolt elöl a parkradar,gondoltam ,vmi falevél van rajta.Aztán otthon látom,ez történt vele.. Egy mély karc ,plusz szenzor beesve..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak