Tagok >> Ferke >> 156 1.9 JTD SW >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Alfa Rosso
Ez még lemaradt a full szervízből, a fékekkel együtt ki lettek ezek is cserélve.
Sikerült találni olyan xenont, mely külön relével és saját biztosítékkal dolgozik...biztos, ami biztos. :)
A bekötés is megvolt, nem vészes, max 1 órás meló.
Komplett fékszett csere, elöl is, hátul is. FERODO DS Performance fúrt+mart tárcsák + a hozzá tartozó fékbetétek kerültek megvásárlásra.
Ezzel már csak megállok?!:)
Úgy nézett ki, hogy a kettőstömegű lendkerék jó, és csak a kuplung miatt rázkódott a kasztni induláskor.
Most a kuplung hibátlan lett, de a rázkódás az új, harapós kuplungtárcsával felerősödött, egyszerűen nem lehet elindulni az autóval.
Tehát a projekt újraindult...
Kettős (bazinehéz) tömegű lendkerék+kuplungszett beszerez...(egy kisebb autó ára volt)...Váltó megint le...összerak...váltó fel...mindez begyakorlottan 9h-tól délig kész is volt, sima ügy...:)))
A stabszilent viszont jó lett, és érezni az EGR tisztítás jótékony hatását is!:)
EGR +szívósor+minden környéken lévő lekormolt alkatrész tisztítása
Az EGR szelepe úgy be volt állva, hogy se nem nyitott, se nem zárt rendesen. Most szép és jó lett.
- Kuplungszett csere
- Stabilizátor belső szilentjeinek cseréje
mindez már nagyon időszerű volt...
Embertelen módom meg lett gyötörve szegény, de még így is ment, mint a golyó, és alig kajált..:))
A ventillátor szabályzó poti kicsit megmakacsolta magát, így szegényt ki kellett bogozni jól megszokott helyéről.:)
Gyári váltóméretre való visszatérés: a 225/45 azért igencsak túl nagy volt, és mivel új gumik kellettek, így a 215/45 ZR17-es PZeroNero lett belőle.
Állati komoly az úttartása, simán ajánlom. Már 2-3 hónapja fent van, és csak jót lehet mondani róla. (eddíg tartott, míg új akkut vettem a fényképezőgépbe :)) )
Lényeg, hogy nem csak jó, de nagyon dögös is lett tőle a kicsike...:)
"Luigi imád csak Ferrari!!!" :))))