2 led égett a sokból, a foglalatok szarok voltak, nem is kaptam bele valót, de már a helyük is kopott volt, így bele forraszttattam a ledeket, megfelelő ellenállással persze, hogy ne haljanak ki 1 év alatt. Így ha minden fasza akkor örök élet a világítás, de hogy egyedi legyen, kértem kék színű ledeket. Hát kurva jól néz ki :D Igaz picit láthatóan gyengébb a fénye mint gyárilag volt, de nagyon jól néz ki. Csak bosszant hogy a filléres alkatrészekért és a 15-20 perc munkáért legomboltak 6 ezer pénzt :(
Ez van most. Legközelebb a középkonzol ledjeit cserélem, mert abból is kiégett néhány, és hogy egyforma legyen, oda is kékeket rakok. Utána a tükörállító és az ablakemelő kapcsolóhoz kellene kék led, kell 2 légbeömlő és teljesen újjá is lesz varázsolva a beltér :)
Előző cikkemben írtam a vízhőfok problémáról. Kiderült, hogy nem gyári óracsoportom volt. Ami bent volt, annak a vízhőmérője 40-től 120-ig volt számozva, de a mutató az 50-130 osztású számlap szerint mozgott. Most, hogy a jó óra van bent, végre jó minden. Az új termosztát teszi a dolgát, víz hamar eléri a bűvös 90 C fokot és ott is marad, nem hűl vissza, és álló helyben sem melegszik tovább (ventillátor be se kapcsol). Előző termosztát jól beállt. Lassan melegedett a víz, de álló helyben addig melegedett, hogy bekapcsolt a ventillátor.
Ezen kívül a km óra is 220 helyett 260-ig volt írva és ez miatt csalt felfelé (mégse megy az 1.4 szívóbenzin 210-el :( :DDD ), és az üzemanyag szint jelző is kevesebbet jelzett mint kellene, de most jó minden. Vagyis majdnem minden, mert ez az óra csak 87.000 km-t ír ami zavar engem, mert egyrészt vicc egy 16 éves kocsinál, másrészt amiket írtam magamnak füzetbe alkatrész cseréket és javításokat km-el és dátummal, most nem jók, írhatom újra őket. De kárpótol, hogy ennek az órának a számlapjai körül van króm karika, amiért annyira odavoltam.
A bontott óracsoport 6.000 volt, a posta 1.500 ft.