Blog >> jó

November 13-án vasárnap délután beütött a ménkű és a kb 170 táltos paripából maradt 50 satnya póni az autóban, így most két hétig+a szerelés idejére nélkülöznöm kell az autót.
Amúgy is volt november végére megbeszélt időpontom a szereldébe egy nagyobb lélegzetvételű beavatkozásra, ez most kiegészül a "P1235 Boost pressure signal" okának elhárításával.
A szerviz után egy Csikósi eposzban (csak terjedelemben, nem stílusban a kedves olvasók legnagyobb bánatára) beszámolok az elvégzett munkákról és a költségvonzatokról, de kb az autó vételára rá lesz költve a gépre most - és ezzel fogja kb elérni a vételkor aktuális piaci árát.

Címkék: beütött a ménkű, szétszaladt a ménes, szopni jó, szarolasz, olasz szar, csak a pénzt viszi, kurvázni olcsóbb, kurvázz és suzukizz, inkább igyál.

A címkéket kéretik kellő iróniával és humorral kezelni! ;)

>> Egyébszlobod95 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2016-02-11

Sziasztok!

Először is, sikerült beszereznem egy felragaszthatós Alfa emblémát hátra, a mostani kifakult helyett, ill. egy szivargyújtós USB töltő egységet, aminek nagy haszna lesz.

A jó hír, beszéltem a kereskedővel és jó fej volt, a porlasztó cseréjét, és az elromlott légtömegmérő utáni kis computer egységet is állja, ami cirka 50 ezer forint lenne / volt, mert a computer már ki lett cserélve.

Jövőhéten megyünk másodszor szervizbe, akkor lesz a 2. porlasztó kicserélve, egy felújított bemért darabra, illetve a turbó ki lesz tisztítva, és a kipufogórendszer átnézve.

Folyt. köv.

Bence

>> SzervizAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2008-07-12

Ervin Mesternek köszönhetően a csocsi minden fennakadás nélkül sikeresen átment a műszakin. Köszönöm :-) :-) :-) :-) :-)
A lengőkarokat és a szíjakat viszont cserélni kell :-( :-(

Amik lettek cserélve:

- speckó helyzetjelző izzók
- kipuff tartó gumik
- váltó bizbasz buzera :-)
- kuplungpedál gumija

>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2008-02-13

Meglepett a szerelőm!
Lebontotta a hűtőt, és kivette az első hengerfejet. Végülis semmi baja. Tehát a csörgést eddig 100% hogy annak a hidraulikus vezetőgörgőnek a kenéshiánya okozta. Persze ez azt is jelenti hogy a szelepek bele is érhettek volan a dugóba. Ami sajna meg is történt, de szerencsére csak éppenhogy, semmilyen gondot nem okozott, a szelepek épek, a dugón látszik kicsit a nyoma, de jelentéktelen.. Ha a másik hfejjel is ez a gond, akkor hurrá! Lenyomáspróbázzuk őket, szelepfészkeket becsiszolom, kap szelepszárszimmeringeket és kész, a másik motort meg sem bontom! De jó is lenne.. :)