Rendeltem pár alkatrészt. Az autó bal elejéről nagyon erős nyöszörgés, ropogás hallatszott.
Azt hittem, hogy nem jól zsíroztam be a felső lengőkart, levettem újra zsíroztam, majd jött a rugó alsó felső felfekvő pontjai, mert mintha az is pattogott volna illetve kínomban már a toronyszilent, de ez sem hozott javulást. Ezért jött az alsó lengőkar lesz ami lesz alapon, gondoltam majd csak a szilenteket cserélem poliuretánra, de a gömbfejnél is észrevettem egy pici lógást, ezért kompletten cseréltem. Kiszerelés után már biztossá vált hogy az első szilentje hallatta magát. Így ez a hang meg is szűnt. Nekiálltam a kerékcsapágynak, tavaly már egyszer kipucoltam, és újra zsíroztam, akkor elcsendesedett, de szerintem már nem húzhatom tovább. Lógása nincsen, de már elég jól morog. Sajna az autóhoz kétféle csapágyat is jónak ír, de csak a 30mm belső átmérőjű jó hozzá, amit rendeltem az meg 35mm átmérőjű. Így ennek cseréjére nem került sor.
Rendeltem még hátra egy pár hosszkitámasztó lengőkart. Egyrészt mert nagyon jó áron kaptam meg, más részt, mert elég sokat hallottam mostanában eltörni. Kicseréltem, bár a gyáriak is látszólag még nagyon jó állapotban vannak, bár nem tudom, hogy a szilentek gyárilag nem feszítenek akkorát felfele, vagy már elfordulhattak a fejben...
Közben ellenőriztem a csonkállvány szilenteket is, 3 éve cseréltem, és még nagyon jó állapotnak örvendenek.
Tető antenna alá új gumi. Ezt ebay-ről rendeltem, ha hozzá való csak gumit szerettem volna az 4500Ft, komplett antenna gumó gumival együtt 1200Ft, ebben ugyan nincsen jelerősítő, de nekem csak a gumira volt szükségem...
Csomagtér teleszkópok kaptak rugót, hogy nyitásnál fellökje némileg a csomiajtót...