142.800 km
Megálltam a lámpánál, de még csak nem is hirtelen. Másodpercekkel később jött a combo, nagy szerencse volt, hogy egyedül álltam sor elején. Ahogy az is mák, hogy nem tudatosan leléptem a fék pedálról.
Igazából úgy tűnik semmi komoly, a lökhárító kapott csak, semmi más. Minden ki lesz cserélve márkaszervízben, eredeti állapotra. Csak a tudat zavar, hogy sérült ...
Update: A lökéstől az amúgy sem túl bika (bal) hátsó rugó eltört, pár centit lentebb csúszott a tányér mellé. Aztán néhány nappal később, városba hazaérve le is csattant a rugó teljesen. Így most kényszer pihenés van cseréig. Az új Eibach Pro-Kit szett (48K) megérkezett, időpont megvan... Aztán irány az Olaszautók Háza szervíz.
Update2: Beépítették a pro-kit rugókat és elöl kapott a már kicsit fáradt gyári gátlók helyére új Bilstein B4 gátlókat is. (28K) Nagyon stabil, feszes a futása, ránézésre picit az eleje lejjebb került talán, hátul szépen Ti magasságon.
Update3: A lökhárító és egy tolatóradar cserélve lett, fényezve illetve az autó körbe lett polírozva. Szép munkát végzett az OlaszAutók Háza. Most várom a biztosítótól a visszautalást a rugócsere munkadíjára. Meglátjuk.
Érkezett még pár alkatrész.
Miután a bal oldalon kicseréltem a lengőkart, ott meg is szűnt a kellemetlen zaj. Viszont reggel fekvőrendőrön való áthajtáskor újra jött a hang, ugyan olyan. Érdekes, hogy csak reggelente hallatja magát, délutánra már teljes csendben hajtok át ugyan azon a fekvőrendőrön. Tisztán kihallatszott, hogy a jobb oldalról jön, nem is vizsgálgattam, csak automatikusan rendeltem is a jobb oldalra is az alsó lengőkart.
Beszerzésre került még gumi az első rugók alá, ugyan csak a balos volt nagyon gatya, de cserélem majd a jobb oldalit is mert az újhoz képest némileg az is már el van laposodva. Ennek beszerzéséért köszönet HpeDave kollégának.
Még érkezett új takaró elem a ködlámpák köré, így a régi nappali menetfény kiszerelésre került. Maradtak a ködlámpába építettek (bőven elég)...