Két délután alatt 85%-ban készen lettünk a frissen vásárolt, illetve a korábban beszerzett/GTV-ből átemelt (ti. a fejegység onnan van) komponensek beszerelésével.
Aki a gyárban a műanyagborítások és az ezeket rögzítő bolhák szakszerű elhelyezéséért volt felelős, hevesen csuklott a hétvégén.
Bekábeleztük a kocsit, ehhez ugye előtte szétkaptuk, ahogy illik. Kka cartárs tippjét követve a tűzfal vezetőoldali felénél vezettük be a tápkábelt. Ezúton is köszönöm a tippet, a leírás alapján könnyebb volt :)
Ami még hátravan: első ajtóborítások vissza, első hangváltós szett szakszerű elhelyezése, különös tekintettel a "csipogóra", ami nem tökéletesen passzol a neki szánt helyre. Faragni a gyári műanyagból nem akarok és nem is fogok, így marad a ragasztásos rögzítés az elem hátsó felére.
A próbahallgatás nagyon meggyőző volt, még a rendszer 20-25%-os terheltsége mellett is. Love it. Megérte a befektett energiát úgí érzem.
Külön öröm, hogy az anno egyedileg a 145-ösömbe (de jó kis kocsi volt, nagyon szerettem) építtetett mélyláda pontosan passzol az 56 SW hátsó ülésének dőléséhez, mely ezek szerint ha nem is fokpercre, de fokra megegyezik a 145-ös hátsó ülésének dőlésével, juhú.
A lista egy elemmel kevesebb lett.
A gyári hangszóró kikerült,helyette
-Mac Audio MP-2.16 (előre)
-Mac Audio Mobil Street 16.2 (hátra)
Bár a csipogók beszerelése még hátravan. Nem passzol a gyári helyett...
A gyári fejegység maradt.
Egyelőre. XD