A 10 év állás ugyan a kilométeróra állásának igen jót tett, azonban köztudott, hogy a hosszútávú stand-by állapot azért nem igazán barátja pár dolognak. A váltóoldali kihajtás szimmeringjének most fújt a bíró. Kiderült, hogy azon ritka 145-ök közé tartozik a verdám, melyet gyárilag Bravo/Brava féltengelyekkel szereltek, úgyhogy az először berendelt alkatrész nem is lett jó. Zé. elmondása szerint ( nem rövid ) pályafutása alatt ez a második ilyen 145-ös, amellyel találkozott. Igazi unikum tehát ebből az aspektusból is. :) Zé. mester cserélte a másodszorra megfelelővé vált belevalóval, egyúttal természetesen új olajjal is fel lett töltve a váltó.
Fentiek cserélve, illetve javítva lettek Zé. kezei által. Van meleg, és hibátlan, újszerű váltó is.
Össze lett rakva a hosszú váltó, az elképzelésnek megfelelően. Köszönet jár Zé.nek, pb_nek, Salatnak és Dekkának.
2
511
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV