Blog >> karosszéria >> restaurálás

Ez már unalmasan hosszúra nyúlik...és a lehető legundorítóbb meló. Csúnyán megvisel.:)
És még mindig tart, holnap még egy fél nap rá fog menni, hogy megnyugtassam magam: alvázvédelem minden apró szegmensét is maradéktalanul sikerült eltávolítani, így nem érhet később meglepetés...

Ez nem volt egyszerű, ráment másfél hétvége, de kész. Minden lemezig tisztítva, készen a homokfújásra.

A belső tér fémig takarítása: alsó üregvédelem eltávolítása, hang- és páraszigetelés teljes eltávolítása, beleértve az illesztések közötti gyári kencét is.

Ez a nap volt a legdurvább a sprint restauráláshoz fűződő napok közül...alvázvédő eltávolítása leégetéssel és drótkefével....nem sikerült. :(
4-5 óra alatt a képen látható nagyságú foltig lehetett eljutni, mivel a gyárit követő további 3 alvázvédő réteg egyszerűen túl sok, és nem lehet hozzáférni egy csomó kritikus részhez.
Változik a terv, megy az egész homokfújásra (persze ennek még utána kell járni, hogy hogyan lehet egyáltalán).
A szemmel láthatóan problémás helyek azért le lettek tisztítva, hogy lássuk, mekkora a gáz...szerencsére nincsenek súlyos problémák, sokkal rosszabbra számítottam. :)

Homokfújva:
Szívó oldali alkatrészek,
termosztátház,
levegőszűrő zsanérok,
főtengely szíjtárcsa,
ajtózsanérok,
további futóműalkatrészek

Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))