- Típus:Alfasud Sprint Alfa Sprint (Nem Alfasud)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1986
- Színe:ALFA rosso!
3,5 éve áll szegény. Mondjuk a veteránkorhoz így rohamosan közelítünk. Ez az egy pozitívum+az is, hogy meleg, páramentes garázsban áll:)
Valaki elvihetné a tizenhatszelepest, és akkor feléledhet ez a projekt is végre:)
Még mindig nem térek magamhoz. Vadiúj!!!....soha be nem épített!...első szériás!!!... hátsó lámpákat sikerült találnom...ráadásul olyan elképesztő véletlennek köszönhetően, hogy, hogy ááá....leírhatatlan.:)
Az összegről már nem is beszélve.:)
Tanulság: lehet, hogy a szomszédban van az a cucc, amiért akár sok száz km-t is utaznánk...:))
Ezeknek beépítése nincs tervben, de egy tisztogatás rájuk fért. Egyébként meg bármi lehetséges, még az is, hogy egyszer üzembe állnak....:)
Olasz-nak hála újabb kincsek:
- 2 db 1. szériás hűtőmaszk + 8db(!!!) krómkeretes lámpa!
- 2db (jobb és bal) 1. szériás hátsó lámpa + a hozzá tartozó összekötő lámpatest jó állapotú, gyári szigetelésekkel
Kisebb fennakadás van megint a folyamatban, mivel kb. 40 km-re költöztem a járgánytól. Itt viszont már megvan a helye, ahol elkezdődhet az összeépítés. Homokfújás után tehát már rögtön ide jön az autó, és végleg vége annak, hogy az alkatrészek össze-vissza vannak szétszórva pest megyében (ahol épp volt helye a cuccoknak).
A projekt tehát hamarosan folytatódik, de csak 1-2 hónap múlva, mert addig vannak fontosabb dolgok...
Az még hagyján, hogy Nelly kisegített a műanyaglökhárítós cuccaival, ami már önmagában eszement, de kaptam egy rakás kincset érő krómos cuccot!
- Ajtómerevítő
- króm lécek kívül
- króm lécek belül
- krómos kilincsek kívül
- krómos kilincsek belül
- ezernyi kis műanyag-fém-króm kincs!
Nemsokára le is fényképezem őket!!
Ezer hála Nelly-nek itt is!!!:)
Meglepően olcsó volt, és már égetően kellett az összeszereléshez, mivel betartunk minden manual szerinti nyomatékot...
Nem kimondottan az autóhoz tartozik, de azért felraktam ide, hiszen ezáltal közvetve könnyebben fejlődik a sprinyó.
tehát muszáj volt beruházni egy kompiba, így egyszerűbb lesz az összeszerelés. 50 literes, 8bar-os a kicsike.
Zé cartárs jóvoltából beszerzésre került még:
1 szett légszerszám (festékszóró, alvázvédő, kifújó, tömlőfújó tömlőnyomás mérővel
1 levegős légulcs szett
1 levegős racsniskucs
1 légkalapács szett
...így hatékonyabban tudunk haladni majd.
Nem utolsó sorban ezzel le van tudva az alapozás, alvázvédelem kérdése is+ kasztnibontás, stb, stb.