Gyújtó tekercshez kapcsolódó dugó cserélve. Korábban hideg indításnál 2-3 mp-ig kicsit ingadozott az alapjárat és később is a hangján is hallani lehetett hogy valami nem okes (rendszertelenül puffogot), így hát ránéztem a trafókra, pipákra és az egyik már nem tűnt jónak a külseje alapján. + A jobb szélső hengernél a két gyertya elkezdett olajban ázni. Rögtönözve kitakarítottam egy rongy és levegő pisztoly segítségével, majd levettem a szelep fedelet hogy pasztával meg tudjam kenni. Későbbiekben majd kap új tömítést, bár ez sem régi de még úgy is le kell majd vennem.
Azóta hogy ennyit tettem csak vele szépen egyenletesen indul és szép hangja is lett.
Másik a belső :
2 db műszerfal izzó cserélve újra, ebből egyik hol világított hol nem. A műszerfal közép levétele után a vissza helyezés sem volt álom mivel ez a korábban javított darab ott is tört ahol eddig még nem. Már nagyon elment felette az idő. Pedig óvatosan bántam vele, de úgy nézem ennek már mindegy volt. Gondolkodtam hogy keresek másikat bontottan hátha sikerrel járok, de aztán itthon volt egy ezüst színű amivel még vettem az autót. Ez egy ép darab, sosem kellett javítani csak nem illik annyira az összképbe a szín végett, pedig szép. Vettem mahagóni utánzatú fóliát és lesz ami lesz alapon le fóliáztam. Remélem tartós marad, első fóliázásom volt. Jól sikerült szerencsére.