Blog >> fabetét
Marektól még a télen vettem egy eredeti gyári Alfa fabetétet. Nem műfa, igazi furnéros rétegelt lemez. Annyi szépséghibája volt, hogy fényszóró magasságállítás nélküli autóhoz való, de gondoltam ez nem fog ki rajtam. Most volt egy bő órám hobbizni, gondoltam felteszem végre.
Hogy szép e, egyéni ízlés kérdése. Látszik az utólagosság, de nekem bejön. Túl komor fekete volt az a műszerfal. Így kicsit vidámabb, mellesleg egy ritka gyári kiegészítővel gazdagabb az autó.
Ez most az első próbálkozásom a faanyaggal, így fogadjátok kellő empátiával. A műszerfalon levő fabetét mindig is tetszett, de a luxusautóké jobban. A tévében egy műsorban mutatták, hogy hogyan is készül valójában. Nem tömör drága fa, csak egy vékony furnér és az van agyonlakkozva. Ez kell nekem is!!!
SD-től vettem egy jó fabetétet még régen így abból lesz a szépség. Meglátom, hogy hogy megy. Ha jól, akkor az anyós elé intarzia is kerül. A fabetétet lecsiszoltam, de kiderült hogy a fabetét igazából nemfabetét. Lakkom már van, csiszolópapírom már van. Kell még intarziakés és furnérlap. A legnehezebb a furnér meghajlítása lesz, hiszen a fabetét teteje és alja íves. A műszerfal ívével nem lesz gond, hiszen lehet a fát óvatosan toldani. Remélem gyorsan megleszek vele...
Kapott a kocsi fakormányt, fa váltógombot és "fa" középkonzolt.
A mogyoró színű bőrrel nagyon szép az összhang, nagyon tetszik! Remélem édesapámnak is fog, meglepetés lesz Neki :)
A képen az ihletadó autó, Nyirkos cartárs berlinája szerepel, majd világosban lövök képet, vagy nem:)
Köszönet Bandinak, aki András bácsi, és aki korrekt volt. Megint. Meg be is szerelte grátisz a cumókat, és a légzsák visszajelzője sem villant ki, ollé.
Egyedül a váltógombbal nem vagyok kibékülve, mert azzal nem kesztűs, hanem gyűrűs kézzel bántak, így elég viharvert, de Bandinak elvileg lapul a polcán valahol egy jobb állapotú, amit majd megkapok, ha minden igaz. :)