Lassan kopó-fogyó alkatrésznek számít a szélvédő. Amióta megvan az autó, a harmadikba sikerült krátert ütni. Mivel most nem volt se túl nagy, se túl rossz helyen, csere helyett a javítást választottam. Háromnegyed óra alatt megvolt, annak is az UV fény alatt történő száradás volt a nagyobbik része. Nem tűnt el nyomtalanul a kráter, de a repedés megállt és a szembejövők fényeit se szórja szét. Szódával elmegy.
Eljött az előző posztban említett jövő kedd. Reggel letettem az autóüvegesnél az Alfát, kora délután mentem érte. A keret nem úszta meg a kiszedést, abból is új kellett.
Apró öröm az ürömben, hogy az új szélvédőn van színezett sáv. Hurrá.
Kilométeróra állása: 176 035
Bő két hónapja írtam, hogy most már csak jó lesz az autó. Tulajdonképpen véve igazam lett, mert azóta csak két izzó cseréjét leszámítva nem kellett hozzányúlni az autóhoz. Amit ezeken kívül csináltam vagy csináltattam, csak megelőzés vagy a saját hülyeségem volt.
Élveztem, hogy csak tankolni kell és nyomni a gázt, szervizbe egyelőre nem vágyik az Alfa. Éppen a Bakonyban kanyarogtunk, amikor egy csattanás rondított bele az örömünkbe. Konstatáltam, hogy az autó úgy működik, ahogy kell, furcsa hangokat se ad, már majdnem megnyugodtam, amikor feltűnt a szélvédő közepén egy óriási vízcsepp. Furcsálltam, hogy nem folyik el, nem kenődik szét a menetszélben, aztán leesett. Kipattant egy darab a szélvédőből, az csattant.
Hétvégén nem volt elérhető a közelben kinézett műhely, szóval ma jutottam el a Microsoft Magyarország (nem röhög!) mélygarázsába. Alig ugrottam ki az Alfából, a régi szélvédő már kint is volt, pár perccel később bent az új, csak azért maradtam még egy bő órát, hogy száradjon egy kicsit a ragasztó. Profi munka volt.
Kilométeróra állása: 137 680