A rest kétszer fárad. Izzítógyertya csere még síelés előtt, szerviz után 1 hónappal.
Miután "Tibi" megjött az alkatrészekkel, 20 perc múlva kész is volt.
Persze a hó megint esett.
A héten a képen látható üzenettel fogadott a műszerfal.. Izzítógyertya-hiba. 2 napig minden indításnál csinálta, úgyhogy átnézettem az Autóház Budaörsnél. Egy gyertyát kellett csak cserélni, a többire nem írt hibát az examiner.
Ha már ott volt az autó, kértem egy EGR-szelep tisztítást is, azt gondoltam, hogy 65 ezer kilométernél durván koszos lesz már. Azzal a kérdéssel hívtak fel, hogy volt-e már cserélve, mert ilyen tisztát még nem láttak ennyi kilométerrel... na ezt magyarázza meg valaki :)))
Volt még izzócsere (rendszámtábla világítás és féklámpa), valamint a szivargyújtó biztosítékát is ki kellett cserélni.
Beköttettem állandóra az új Dension Car Dock tápkábeljét, így nem kell állandóan felnyitogatnom a hamutartó fedelét, ha tölteni akarom a telefont.
Köszönöm az ügyintézést és az odafigyelést Horváth Lacinak!
Nagyszerviz: olajcsere, vezérműszíj,, vízpumpa, felső lengőkar szilent csere, hátsó kereszt merevítő csere, izzító gyertya csere, egr tisztítás.
Vére megszűnt a nyikorgás elől, és már nincs karácsonyfa a műszerfalon sem a kiégett lámpa, az izzítógyertya és az egr miatt.
3
375