Még mindig a fent leírt hibákkal írta tele fejét. Néja csak másodjára indult. Sok szenzort kicseréltem. Egyik nap szétszedtem mindent. összes relé, összes biztosíték, minden átnézve. Test kábelek megtisztítva. Amit találtam kábelt átnéztem. Ezután két napig jó volt. Elkezdett így indulni. És megint hibák. Megint a két idegesítő üzenet
Excessive Radiator Fluid Temperature
Antipollution filter clogged
Éééés egyszer csak semmi, se kép se hang. Nem reagál semmire az autó. Logo sem jelenik meg középen. Tök jó. És mi volt a baja? Mi? Hát a test kábel saru az akkumulátornál oxidálódott és úgy tűnt mozgatásra hol kap áramor a minden is, hol nem. Egyszer már volt ebből bajom, akkor lötyögött a saru. De itt olyan minimális volt, hogy azt lehetetlen volt észrevenni. Passzolt minden. Úgy tűnt törött a kábel, de nem. Kicsit összébbnyomtam a sarut, ráfeszítettem és csodák történtek. Most már így indul, hogy "tyú wrooooom" :D Basszus. Mennyi szenzort cseréltem emiatt. Tuti egy százasban (81800) benne volt a diagozás, alkatrész csere. aztakuvaeget. Amit még hozzá kell hajítani, hogy a szerelés óta nem volt lefogatva az aksi, ami nagy valószínűséggel generálta a hibát. Nincs hibakód, nincs szarul indulás, nincs rántás néha magasabb fordulaton, és kisimult az alapjárat is. Remélem így marad, mert félve indítom mindig. Várom, hogy megálljon. :-D
Maradjon így!