Felkerültek a téli kerekek. Kíváncsian vártam, hogy a csendes futóműért folytatott harcból győztesen kerülök-e ki, mivel a BE kerékcsapágy és féltg csukló csere után is maradt még hang. Egy korábbi vizsgálat során megállapításra került, két nyári gumi fűrészfogasra kopott (figyelmetlenségből két teljes szezont (kb. 25e km) futottak hátul), így elvileg már csak az maradt zajforrásnak. Igen, győztem! :) Bár a téli gumi alapból zajosabb, ugye, de még így is sokkal csendesebb lett az autó. :)
Mivel a hátsó kerékcsapágy csere után nem szűnt meg minden hang, ezért elvittem egy futómá vizsgálatra.
Eredmény: futómű rendben, első fékek rendben, hátsó fékek viszont gyengébbek a kelleténél (üzemi és kézi egyaránt).
A hang forrása pedig elvileg főként a JE gumi, mivel fűrészfogasra van kopva. Utána gondoltam, és bizony rájöttem, hogy a két előző szezont hátul futották ezek a gumik (tavaly elfelejtetetm megcserélni) és ez betett nekik.