Nem kifejezetten kapkodós szervezésem következtében most sikerült eljutnia az Alfának szerelőhöz. Szerencsére a Dunántúlon lakom, így Csörihez vittem Várpalotára.
117767 km óra állásnál a következők lettek cserélve:
- vezérműszíj szett + vízpumpa, vezérműfedél
- vízhűtő
- gyertyák
- első felső lengőkarok
- vezérlésmódosító
- kézifékkötél, hosszbordásszíj, szelepfedéltömítés, ablaktörlők
Ezzel a beavatkozással már gond nélkül átmenne a műszakin is, ami szeptemberben lesz.
Cuccok megjöttek, gondoltam nekiállok magam. Hát nem jött össze, főtengely szíjtárcsa csavarjaival nem bírtam, de legalább tudom, hogy a hosszbordás szíj által hajtott egységek tengelyei nem lógnak, nem szorulnak. Szíjat visszaimádkoztam, aztán a szervizre bíztam.
Cserélve lettek:
- Gates vezérműszíj
- Ruville feszítő és vezetőgörgő
- Starline vízpumpa
- Ricambi Originali (Made in Italy) vezérlésmódosító (bocs, de olyan jó volt kiírni ilyen hosszan :D )
- 8 db Champion gyertya
Remélem többé nincs dízelhang. És most nyugi van egy ideig. De hogy ne ússzam meg ennyiből, tegnap előtt sikerült néhány úton hagyott fadarab miatt a fél kipufogó rendszert leszakítanom, a katalizátor utáni dob még megúszta, onnantól kezdve nincs fönt semmi :D Holnap megyek az új, gyárival egyező (katalizátor utáni) rendszerért. Ezt amúgy se szerettem mióta megvan a kocsi, mert a "sport" dob miatt picit hangos a fejemnek tartós 4000 feletti fordulat. Erre egy off autóban jöttem rá, hogy mennyivel jobb, amikor a halk zene is hangos, mert nem üvölt a kocsi.