Blog >> alvázvédelem
Ez a nap volt a legdurvább a sprint restauráláshoz fűződő napok közül...alvázvédő eltávolítása leégetéssel és drótkefével....nem sikerült. :(
4-5 óra alatt a képen látható nagyságú foltig lehetett eljutni, mivel a gyárit követő további 3 alvázvédő réteg egyszerűen túl sok, és nem lehet hozzáférni egy csomó kritikus részhez.
Változik a terv, megy az egész homokfújásra (persze ennek még utána kell járni, hogy hogyan lehet egyáltalán).
A szemmel láthatóan problémás helyek azért le lettek tisztítva, hogy lássuk, mekkora a gáz...szerencsére nincsenek súlyos problémák, sokkal rosszabbra számítottam. :)
Ma is pöcsöltem a kocsi aljával, a kerékjáratokat kentem le (ahol eddig kimaradtak).
Végre lehet emelni a kocsit (korábban a küszöbök rohadása miatt az emelőről szép lassan visszarogyott a bal hátsó...), le is cseréltem a téli gumikat. (Április eleje óta téli gumin állt a masina). Most a régi nyári gumákat dobtam fel, a téli kereket meg elraktam nyári álmot aludni(kis csavarhúzóval kipattintgattam a kis kavicsokat is a gumi mintázatából, holnap leslagozom és lefújom valami gumiápoló szerrel).
El is fogyott a munka végére az Olvikor (bitumenes alvázvédő), 3 üres kanna van már a garázsban.
Rücsispré, bitumenes alvázvédő, üregvédő spré.
Ma velük játszottam, hátsó kerékdob belseje, küszöbök lettek fújva-ecsetelve. A karom és a lábszáram pedig nem fog elrozsdásodni soha, annyi került a bőrömre...
Csomagtartónál pár helyre fújtam az üregvédővel, egész jópofa folyadék.
Ja, és befejeztem a vonóhorog festését is.