Blog >> ar156

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2014-08-24

Augusztusban történt, hogy leállítás után gőz ömlött ki a motortér elejéből. Na - gondoltam - eddig bírta a javított hűtő. De, nem fagyálló szaga volt a gőznek, majd a karosszérián kicsapódva egyértelmű volt, zöld volt, mint a predátor vér. :)
Egyből a hegesztett cső került képbe, mert az nagyon feszesen ment csak a helyére. Kiszereltem és elvittük a helyi klímáshoz. Ott nyomáspróbával kiderült, hogy a csövön hajszálrepedés keletkezett a hegesztés előtt.
Azóta sikerült bontottat szerezni, reméljük az jó lesz, de ez ráér tavaszig. :)

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2014-07-05

Szokásos, ismert jelenség, hogy felpuhul a felülete vagyis a rajta lévő réteg. Egy kis kaparó eszköz, észterhigítós rongy és kis türelem segítségével szépen meg lehet tisztítani (utolsó két kép).
Kapott plastidip-es fújást, de nekem nem jött be, mert macerás az a felület, beletapad sok szösz. Így azt majd lerántom róla és kap normál festést.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2014-07-05

Ettől tartottam. Olcsó volt, de amitől tartottam bekövetkezett: nem bírta a hőterhelést. A nyári hőség júniusban + az olaszországi út megtette a hatását, megereszkedett.
Először azt gondoltam, hogy csak a kivágások okozták, de azon az oldalon is megereszkedett ahol nem volt kivágva. Jó lesz mintának a fém burkolathoz. :)

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2014-04-19

Mivel a csatlakozó hüvely összébbszorítása ellenére is visszajött a 21-es és 22-es légzsák hibakód, ezért a tervezett csati összeforrasztást végre megejtettem.
Az lesz érdekes, ha így is visszajönnek a hibakódok..:)
A sarukat egyébként úgy kell kiszedni, hogy a képeken látható módon szét kell pattintani a műanyag foglalatokat, majd a piros nyilakkal jelzett füleket fel kell tűvel kicsit feszíteni miközben a kábeleket kifele húzzuk.