A hibás részt kivágtuk, hajlítottunk potló lemezt, majd CO hegesztővel helyére lett hegesztve. Itt is kapott cinkromátot, majd sikaflexe 221 tömítőt, ahol kellett (ehhez javaslom a Sika Abglättmittel N simítófolyadék + ahhoz való ecset beszerzését és akkor nem ilyen béna lesz a felhordott sika felülete, mint nekem), majd sikagard 6440-et.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065034t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065035t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065036t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065037t.jpg)
A tavalyi karosszériázás után gondoltam megnézem hogy alakul a hátsó sárvédőknél a helyzet. Végülis a karosszériás által javított rész itt egész jó, csak az élekkel volt gond, ott megint rozsdál, de kezelhetőnek tűnik. Valamint egy részen átrohadt a szellőző mellett (az tavaly nem volt javítva).
A műanyag sárvédő hátsó rész sajnos itt inkább sártartóként szolgál, ami itt is tartja a nedvességet...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064329t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064330t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064331t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064332t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064333t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064355t.jpg)