Blog >> 118.185
Egyik reggel arra lettem figyelmes, hogy nagyon lassan akar gyorsulni drága autóm, nem is tudtam hova tenni az esetet. Akkor pár km után magától megoldódott. Egy hétre rá viszont visszatért a probléma, de most maradt is. Így volt időm megnézni, hogy reagálnak a műszerek gázadásra. A legszembetűnőbb a Turbó nyomásmérő lassú emelkedése volt, ez okozta, hogy a fordulatszám is csak igen lassan emelkedett. Kértem is időpontot szervizeb kivizsgálásra. Aznap mikor vittem volna, a hiba párszáz méter után elillant. Azért elmentem vele szervize és kitisztíttattam az EGR szelepet, mint legvalószínűbb hibaforrást. Azt a tanácsot kaptam még, hogy autópályán menjek egy jó 15 percet 3000-es fordulatszám környékén, erre hétvégén lesz is lehetőségem. Frissítéssel jövök majd egy hónap múlva.
Update: Hiba azóta nem jelentkezett